Retailerul online Elefant.ro, al doilea jucător din piață, a numit-o pe Alina Cazacu Head of Marketing.
Alina Cazacu a ocupat anterior poziția de Head of Digital la ProTV, până în iunie 2018. Pentru puțin timp a testat și viața de antreprenor, deschizându-și propria agenție de marketing digital înainte de a se alătura echipei elefant.ro. De-a lungul carierei sale, Alina Cazacu a inițiat și dezvoltat mai multe proiecte online în cadrul uneia dintre cele mai mari companii telecom din România și, de asemenea, în cadrul Pro TV, printre ele numărându-se și lansarea unei platforme video.
Retailerul online Elefant a fost lansat ca o librărie online în 2010. În perioada 2014 - 2016, compania a cunoscut o extindere puternică prin dezvoltarea rapidă a ofertei sale de produse și prin diversificarea modalităților de livrare, prin înființarea mai multor puncte de livrare în mai multe orașe din țară. Un alt pas important în dezvoltarea afacerilor a fost extinderea prezenței în Republica Moldova. Elefant Online, compania care administrează retailerul online elefant.ro, a înregistrat anul trecut afaceri de 130,98 milioane de lei, de la 113,3 milioane de lei în 2016.
CITEȘTE ȘI Proiectul care ar fi interzis acționarilor firmelor în insolvență să înființeze alte societăți - respins. Măsura ar fi lovit chiar în companii de statPierderile retailerului online au continuat să crească, ajungând la 21,72 milioane de lei, comparative cu 16,8 milioane de lei în 2016 și 9,7 milioane de lei în 2015.
Elefant Online este controlată de Millenium Gold Resources, deținută de fostul premier al Republicii Moldova Ion Sturza, alături de Olif și Catalyst Romania.
Pentru acest an, compania a anunțat o țintă de afaceri de 32 milioane de euro.
După numărul de comenzi, Elefant.ro este al doilea jucător din piață. În prezent, cel mai mare retailer online de pe plan local este eMag (Dante International), al cărui acționar majoritar este grupul sud-african Naspers.