Producătorul Amigo și Doncafe - noi scăderi pe piața locală

Producătorul Amigo și Doncafe - noi scăderi pe piața locală
scris 28 mai 2020

Vânzările pe piața românească ale grupului israelian Strauss Coffee, producătorul mărcilor de cafea Doncafe și Amigo, au continuat să scadă în primul trimestru, compania punând declinul, și de această dată, pe seama intensificării concurenței.

Astfel, Strauss a avut, în primele 3 luni ale anului, vânzări de circa 47 milioane de lei (37 milioane de shekeli) pe piața din România. În lei, vânzările au coborât cu 4,6 %, în timp ce în shekeli declinul a fost de 12,1%, în contexul deprecierii leului.

Urmărește-ne și pe Google News
WatchShop.ro își reia activitatea în offline CITEȘTE ȘI WatchShop.ro își reia activitatea în offline

Scăderea afacerilor pe piața locală este pusă, ca și anul trecut, pe seama creșterii competiției, care s-a reflectat în scăderea prețurilor. 

Anul trecut, vânzările în lei ale Strauss Group au scăzut cu 10,4%.

În 2018, Strauss România a fost somat de Fisc să plătească taxe suplimentare de circa 17,5 milioane lei (inclusiv dobânzi și penalități). Simultan, procuratura română investiga dacă producătorul de cafea ar trebui să răspundă penal pentru fapte considerate drept nereguli de către ANAF.

viewscnt
Afla mai multe despre
strauss coffee
doncafe
amigo
cafea
companie israel
cafea macinata