Garmin International anunță lansarea oficială a magazinului online pentru România și face un nou pas în sedimentarea brandului american pe piața locală. Odată cu webshop-ul a fost deschis și centrul de asistență și service.
În noul magazin online vor fi active aproximativ 400 de produse și accesorii Garmin. Compania estimează o valoare medie a comenzii de 200 de euro pentru primul an, anticipând că cele mai populare achiziții vor fi produsele produse din gama vivo, destinate mass-market, cu apetit incipient pentru activități sportive.
“Deschiderea magazinului online era un pas normal în evoluția Garmin în România, fiind în plină dezvoltare zona de tech recreațional și având în continuare potențial de creștere. Încă din 2015, facem eforturi constante de a aduce piața autohtonă la nivelul celor internaționale, astfel că am lucrat în pași clari de dezvoltare”, spune Alexandru Moise, Sales & Marketing Manager Garmin România, Bulgaria, Ungaria și Moldova.
Centrul de service și suport local a fost lansat la 1 aprilie și este deservit de la Cluj-Napoca și din Marea Britanie. De la deschidere și până în prezent, au fost înregistrate aproximativ 100 de apeluri și peste 250 de emailuri, solicitând informații despre produse sau funcționalități specifice.
Evoluția brandului Garmin pe piața din România a fost constantă, în 2019 fiind vândute peste 25.000 unități, dintre care 20.000 de ceasuri. Anul trecut a adus o creștere de peste 50% în segmentul ceasuri pentru Garmin.