Grupul american Procter&Gamble (P&G) vrea să iși extindă portofoliul cu branduri mai puțin obișnuite și a început demersurile pentru înregistrarea unor mărci precum LOL, NBD sau WTF, acronime populare printre mileniali, folosite pentru a exprima diferire stări.
Compania intenționează să folosească acronimele pentru comercializarea unor produse ca săpunuri lichide, detergenți de vase, detergenți pentru suprafețe sau odorizante, motiv pentru care a solicitat înregistrarea mărcilor respective la Oficiul de Brevete și Mărci al Statelor Unite. Autoritățile americane nu au aprobat încă cererea P&G și au cerut detalii supliementare, relatează Ad Age.
P&G are în portofoliu mărci ca Always, Tide, Ariel, Fairy, Vicks sau Gillette.
CITEȘTE ȘI FOTO Un mall cu piscină a fost scos la vânzare cu peste 12 milioane euro, la doi ani de la inaugurarePotrivit Bloomberg, CEO-ul Procter&Gamble, David Taylor, a declarat anterior că P&G are succes printre mileniali, dar Nelson Peltz, un nou investitor al companiei și membru al board-ului, a acuzat compania că se adaptează greu la schimbările rapide în preferințele consumatorilor.
P&G, cu sediul în SUA, este prezentă în România din 1992 și are o fabrică la Urlați.