Directorul de marketing al Netflix, Kelly Bennett, se va retrage din companie după un mandat de șapte ani, continuând seria de plecări ale unor directori de rang înalt din cadrul furnizorului de servicii de streaming video, transmite CNBC.
Directorul de comunicare, Jonathan Friedland, a plecat în iunie 2018, în urma unor comentarii lipsite de sensibilitate făcute în timpul unei ședințe, scrie News.ro.
Directorul financiar, David Wells, a demisionat în august, fiind înlocuit la începutul acestui an de Spencer Neumann.
CITEȘTE ȘI CONFIRMARE OFICIALĂ Grupul financiar ceh Penta Investments, care a cumpărat A&D Pharma, cel mai mare grup farmaceutic din România, cu Sensiblu și Punkt, preia și lanțul de farmacii BelladonnaNetflix se confruntă cu un marketing tot mai complicat, încercând să se protejeze de o serie de riscuri apărute pe piața de streaming video.
Companii concurente, cum sunt Hulu, Amazon și HBO atrag spectatori și modifică prețurile abonamentelor.
La începutul acestei săptămâni, noul director general al HBO, Bob Greenblatt, a declarat că Netflix ”nu are un brand”.
Bennett s-a alăturat Netflix în 2012 și va mai rămâne în companie până la numirea unui nou director de marketing, a anunțat compania.
”Ultimii șapte ani mi-au dat cele mai mari satisfacții profesionale și ne aflăm la vârful jocului nostru, de aceea este un moment potrivit să mă retrag. Sunt foarte mândră de echipa pe care am construit-o și de tot ceea ce a realizat în timpul cât m-am aflat aici și voi continua să fiu cel mai mare fan al Netflix”, a afirmat Bennett în comunicat.