Petrecerea de Crăciun organizată pentru angajați a devenit o tradiție pentru multe companii multinaționale din România, investiția acestora în astfel evenimente situându-se între 5.000 și 40.000 de euro, în funcție de numărul de angajați, de tematică și de zona aleasă.
Investiția în astfel de evenimente pentru angajați este justificată de dorința tot mai mare a companiilor de a face angajații să se simtă valorizați și recompensați.
Deși unele companii doresc să organizeze petreceri în zone din afara Capitalei, majoritatea preferă să rămână în București și optează pentru evenimente tematice, căutând decoruri extravagante sau experiențe gastronomice inedite.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
”Consider că petrecerea de Crăciun este una dintre puținele ocazii ale angajaților de a se întâlni în formulă completă, într-o atmosferă relaxantă, iar efectul interacțiunii în acest cadru este vizibil pe parcursul anului următor. Anul acesta, cererea pentru petreceri de Crăciun a crescut cu aproximativ 50%, iar cele mai multe solicitări sunt pentru petreceri tematice, în cadrul cărora creativitatea si ineditul sunt la cote maxime”, a declarat Dana Tudor Tănase, managing partner al Creative&Bright.
Anual, companiile mari din România, în special multinaționalele, investesc între 15.000 și 70.000 de euro în evenimente corporate. Pe lângă petrecerea de Crăciun, cele mai căutate dintre acestea sunt petrecerile aniversare sau petrecerile pentru copiii angajaților, organizate de obicei în preajma zilei de 1 iunie.
Creative & Bright, companie de consultanță în business având capital românesc, implementează programe de training (project management, strategie si inovare, change management, leadership 3.0), organizează evenimente pentru corporații și dezvoltă programe innovative de well-being.