The Coca-Cola Company a anunțat, miercuri, că, începând din această toamnă, Alina Bucelea este noul Performance Insights Director al companiei pentru Europa Centrală și de Est. Numirea ei în noua funcție vine după un mandat de cinci ani în poziția de Commercial Strategy Manager al Coca-Cola România, care va fi preluată de Bosko Popeskov.
Din noua poziție, Alina Bucelea își va folosi expertiză acumulată pe parcursul carierei în cadrul sistemului Coca-Cola în România pentru a redesena sistemele de performanță la nivel regional, integrând și analizând indicatori esențiali ai afacerii, scrie News.ro.
Bosko Popeskov este noul Commercial Strategy Manager al Coca-Cola România. Bosko Popeskov a activat anterior în cadrul Procter&Gamble Elveția, în Geneva, unde a deținut mai multe poziții în domeniile Strategy & Insights în ultimii 10 ani.
În România, ca în toate țările în care își desfășoară activitatea, Coca-Cola deține și funcționează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii și distribuției produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) și partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază și distribuie produsele Coca-Cola sub licența The Coca-Cola Company în România.
Coca‑Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca‑Cola, având vânzări de peste 2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, având operațiuni în 28 de țări, deservind o populație de aproximativ 605 milioane de persoane.
Pe plan local, Coca-Cola HBC România este liderul industriei de băuturi, fiind cel mai mare exportator din domeniu, cu o pondere de aproximativ 30% din exporturile de băuturi.