Volumele vândute de îmbuteliatorul Coca-Cola HBC în România au scăzut, anul trecut, cu peste 8%, situație pusă de companie pe seama contextului mcroeconomic.
Cele mai mari scăderi ale volumelor vândute, de peste 15%, au fost înregistrate la băuturile necarbogazoase.
CITEȘTE ȘI Producția industrială a scăzut
28 noiembrie - Profit Financial.forum
"Volumul din România a scăzut cu 8,3%, reflectând un context dificil pentru clienți în primele nouă luni ale anului. Tendințele s-au îmbunătățit în trimestrul al patrulea, volumele revenind pe creștere", se arată în raportul companiei, analizat de Profit.ro.
În cazul băuturilor carbogazoase, volumele au scăzut cu circa 5%, dar a fost înregistrată o creștere puternică, de două cifre, la energizante și cafea.
În România, ca de altfel în toate țările în care își desfășoară activitatea, Coca-Cola deține și funcționează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii și distribuției produselor către consumatori.
Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) și partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază și distribuie produsele Coca-Cola sub licența The Coca-Cola Company în România. Compania deține trei fabrici pe piața locală, la Ploiești, Timișoara și Poiana Negrii.
CITEȘTE ȘI ANPC a închis mai multe săli de fitness World Class. Mesaj trimis clienților "Producția noastră internă de rPET din Polonia, Italia și România va acoperi 50% din necesarul nostru de rPET în 2024, asigurând disponibilitatea și reducând costurile", explică compania în raportul anual.
România a devenit prima țară care bifat toate cele trei obiective urmărite de Coca-Cola în privința reciclării: sticle 100% reciclate, producție internă de rPET și o nouă campanie lansată la nivel național, de returnare a ambalajelor în baza unei garanții (DRS).