Startup-ul românesc Frisbo, platformă de smart e-fulfillment, care preia depozitarea, ambalarea și livrarea comenzilor online, a numit-o în funcția de Director Comercial pe Dana Gațe.
Cu o experiență de 14 ani în domeniul serviciilor de curierat rapid, din care 12 ani în cadrul Sameday Courier, unde a condus echipele de vânzări, marketing și client service, Dana Gațe va coordona dezvoltarea operațiunilor comerciale Frisbo în piețele deja existente și se va ocupa de extinderea acestora la nivel internațional.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Potrivit companiei, continua dezvoltare a e-commerce-ului, accelerată de criza globală a sănătății din 2020, face ca automatizarea procesului de fulfillment și extinderea vânzărilor în afara granițelor să fie extrem de necesare, lucru vizibil și în activitatea Frisbo, care anul trecut a înregistrat o creștere medie de peste 95% pe piețele din România, Ungaria, Slovacia și Polonia, țările în care startup-ul opera și în 2019.
Până la sfârșitul anului 2021, rețeaua Frisbo își va extinde prezența în 12 piețe și va furniza servicii de fulfillment cu opțiune de livrare a doua zi în 15 țări, acoperind astfel România, Ungaria, Polonia, Germania, Cehia, Austria, Slovacia, Belgia, Italia, Spania, Franța, Olanda, Portugalia, Republica Moldova și Bulgaria.
“Frisbo își propune să își conecteze accelerat rețeaua de fulfillment cu cele mai importante marketplace-uri europene și cele mai importante platforme de e-commerce, permițând astfel scalarea business-urilor locale de vânzări online în întreaga regiune. Avem ambiții mari și un ritm de creștere destul de alert”, spune Bogdan Colceriu, CEO Frisbo.
CITEȘTE ȘI VIDEO Un duplex de la nivelul superior al unui complex rezidențial nou din Brașov, cu panoramă superbă către Tâmpa și zona istoricăFrisbo este lansată în 2014.