Croatia Airlines, singura cu zbor direct, renunță brusc la România

Croatia Airlines, singura cu zbor direct, renunță brusc la România
scris 9 apr 2021

Compania aeriană Croatia Airlines, deținută de statul croat, a decis să renunțe la 10 zboruri internaționale din Zagreb, inclusiv către București, pe care opera, fără escală, înainte de izbucnirea pandemiei, retrăgându-le acum de la vânzare, indică date analizate de Profit.ro.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

VIDEO Profit TV - Să ajutăm business-ul. Alexandru Ciuncan, director UNSAR: Un mediu antreprenorial mai informat este mai rezistent în fața riscurilor. Un plan de asigurări poate face diferența între continuarea activității și declanșarea falimentului CITEȘTE ȘI VIDEO Profit TV - Să ajutăm business-ul. Alexandru Ciuncan, director UNSAR: Un mediu antreprenorial mai informat este mai rezistent în fața riscurilor. Un plan de asigurări poate face diferența între continuarea activității și declanșarea falimentului
Urmărește-ne și pe Google News

Alături de București, compania a mai renunțat la Barcelona, Lisabona, Mostar, Milano, Praga, Oslo, Stockholm, Helsinki, St. Petersburg.

Croatia Airlines, singura cu zbor direct, renunță brusc la România

Sunt rute pe care compania le-a introdus treptat, din vara anului 2016 și care au funcționat sezonier, în programul de vară. Majoritatea liniilor au funcționat din aprilie până în octombrie, dar anumite linii au început să funcționeze mai devreme, în martie, și au continuat până în decembrie.

Armata Selectării Atente a Plasticului (ASAP), program de colectare selectivă a deșeurilor în școli, lansat deja în București, se extinde în Brașov. Obiectiv: implementarea în toate școlile din România până la finalul lui 2025 CITEȘTE ȘI Armata Selectării Atente a Plasticului (ASAP), program de colectare selectivă a deșeurilor în școli, lansat deja în București, se extinde în Brașov. Obiectiv: implementarea în toate școlile din România până la finalul lui 2025

Compania a decis în schimb să păstreze cursele spre alte 18 orașe, precum Amsterdam, Paris, Frankfurt, Londra.

"Croatia Airlines își ajustează programul de zbor la cererea pieței și la situația epidemiologică și nu o compară cu perioada pre-pandemică, care nu este acum realistă. Compania se concentrează pe piețele pe care există cerere și optimizează continuu programul de zbor, ceea ce înseamnă că este gata să restabilească rute individuale și să introducă zboruri suplimentare dacă există o cerere crescută pentru servicii de zbor”, este argumentul avansat de operatorul aerian.

Janos Egly, Executive Director Accenture Industry X Romania CITEȘTE ȘI Janos Egly, Executive Director Accenture Industry X Romania

Pandemia de coronavirus a redus drastic cererea de servicii de zbor și pentru Croatia Airlines, volumul pasagerilor scăzând cu 72% în 2020 comparativ cu anul precedent.

În România, Croatia Airlines a intrat în mai 2017, cu o frecvență de trei zboruri directe pe săptămână - luni, miercuri și vineri, în sezonul de vară până în luna octombrie. Intrarea în România a fost anunțată anterior de Profit.ro.

Compania aeriană croată estima că va transporta anual aproximativ 2 milioane de pasageri, un trafic similar atunci cu cel al companiei românești de stat Tarom, care a pierdut masiv cotă de piață în ultimii ani.

Digitalizarea activităților în siguranță și cu valoare legală CITEȘTE ȘI Digitalizarea activităților în siguranță și cu valoare legală

Managerul Croatia Airlines considera că există o cerere din partea pieței croate privind turismul în România, mai ales pentru litoralul românesc, zona montană și Delta Dunării.

Discuțiile privind operarea acestui zbor de către Croatia Airlines începuseră în urmă cu 7-8 ani.

viewscnt
Afla mai multe despre
croatia airlines
otopeni
bucuresti zagreb