Coletaria.ro, jucător în transportul și livrarea coletelor pentru magazinele online, parte a grupului Packeta din Cehia, cu cea mai mare rețea de puncte pick-up din Europa Centrală și de Est, preia, din această toamnă, numele Packeta, grupul internațional din care face parte.
Totodată, compania suplimentează cu cel puțin 50% bugetul de investiții pe plan local, crescând, astfel, la 3 milioane de euro valoarea investițiilor alocată anului 2021 pentru piața din România.
„Schimbarea denumirii brandului a venit ca un pas firesc, urmare a evoluției accelerate înregistrată de Coletăria.ro în ultimii ani. Clienții ne vor recunoaște rapid și clar atunci când fac cumpărături de la orice magazin online din întreaga lume. În același timp, o singură marcă, Packeta, ne va permite să profităm de efectul sinergic al cooperării de marketing cu alte țări”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Coletăria.ro, menționând că, în 2020, Coletăria.ro a înregistrat o cifră de afaceri de 4,5 milioane de euro, în primul trimestru al anului 2021 depășind deja pragul de 40% raportat la cifra de afaceri a anului trecut.
Definitivarea procesului de rebranding vizează și alinierea serviciilor furnizate în toate țările în care este prezentă compania, lucru care se va realiza treptat, ținând cont de factorii socio-economici de dezvoltare ai fiecărei țări.
Creșterea numărului de angajați este o altă prioritate a companiei, proces care va accelera odată cu schimbarea denumirii brandului din Coletăria.ro în Packeta.Pe parcursul anului 2020, compania a crescut de 4 ori numărul de angajați, iar pentru 2021 țintește creșterea echipei cu 40 de noi angajați, la peste 80 de salariați, în funcție de evoluția business-ului.
Astfel, în perioada următoare, compania urmărește consolidarea echipei pe zonele de Sud și Vest ale României. Mai exact, vizează angajări pe segmentele de logistică, servicii clienți, vânzări și marketing, urmărind dezvoltarea echipelor pe zonele de procesare și manipulare a coletelor și specializarea lor pe tipuri de servicii oferite, creșterea capacității de răspuns pe zona de servicii clienți, accelerarea înrolării de magazine și selleri online din România prin creșterea capacității de vânzare.
CITEȘTE ȘI Uber livrează floriGrupul Packeta țintește pentru 2021 o cifră de afaceri de 204 milioane de euro și 70 de milioane de colete expediate, cu o valoare totală a acestora estimată la aproximativ 3 miliarde de euro. De asemenea, compania estimează creșterea numărului de puncte pick-up la 9.000 (5.000 în Republica Cehă). Creșterea numărului total de depozite va corespunde planurilor de dezvoltare a întregului grup. Vor exista, în total, 43 de depozite cu o suprafață totală de 100.000 de metri pătrați.
Până în prezent, grupul Packeta a transportat circa 20 de milioane de colete, datorită colaborării cu 30.000 de magazine online și selleri, și operează aproximativ 7.200 de puncte pick-up în Europa Centrală și de Est. Magazinele online își pot expedia coletele nu numai la nivel național, ci și la nivel internațional, în toate cele 27 de țări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, Ucraina, Federația Rusă, SUA, Elveția și Liechtenstein