Toți consumatorii care dețin bonul fiscal sau extrasul de card bancar de achiziționare a diferitelor produse în perioada iunie 2019 - până în prezent de la companiile de food & beverage din Aeroportul Henri Coandă - Otopeni, amendate miercuri de Consiliul Concurenței, pot să se îndrepte către protecția consumatorilor în vederea depunerii unei sesizări pentru recuperarea "daunelor materiale și morale", transmite organizația neguvernamentală pentru consumatori Info Cons.

Amenzile aplicate cumulează 6,9 milioane lei (aproximativ 1,4 milioane euro).
Amenzile au fost aplicate astfel:
- Dnata Catering SRL: 6.622.401 lei
- Food and Beverages Management SRL: 43.558 lei
- Trotter Management SRL: 8.010 lei
- City Cafe Express SRL: 148.752 lei
- RBK Property Management SRL: 104.294 lei
- Primero Business Consulting SRL (în prezent, Land of Util Tehnology SRL): 3.994 lei

Toate cele șase companii implicate au recunoscut fapta anticoncurențială, beneficiind astfel de reduceri ale amenzilor.