Problemele trebuie privite dintr-o perspectivă diferită decât cea obișnuită de către cei aflați în căutarea de soluții creative în campanii și în mediul digital în general, inclusiv pornind de la principiul că nu orice soluție trebuie să fie revoluționară, ci se poate începe prin rezolvarea în mod creativ a celor mai banale neajunsuri.
Sunt doar o parte din sfaturile avansate de Lucian Hostinar, Creative & Art Director eAD Interactive, și Andreea Toma, Content & Social Media Strategist eAD Interactive, la WeLoveDigital Forum, într-un workshop despre modul în care succesul în campanii și în mediul digital în general poate fi obținut prin creativitate.
Forumul We Love Digital, derulat pe parcursul a 2 zile, este organizat cu sprijinul UPC, Audi, PrivacyOne in alliance with Biris Goran, Fan Courier, Porsche Finance Group România, SAP, Telekom, cărora le mulțumim pentru participare.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“Creativitatea nu este rezervată doar artiștilor. Cu toții putem fi creativi, dar pentru asta trebuie să o cultivăm, să lucrăm cu ea și să nu ne fie teamă de eșecuri”, a susținut Lucian Hostinar.
Sfatul acestuia pentru cei aflați în căutarea inspirației creatoare este să privească problemele dintr-o perspectivă diferită decât cea în care o fac de obicei, dacă vor să găsească soluții creative.
Creativii ar trebui să se gândească în primul rând la nevoi pentru a crea ceva care-i face mândri, care este util și care poate rezolva o problemă. Nu orice soluție trebuie să fie revoluționară, se poate începe prin rezolvarea în mod creativ a celor mai banale neajunsuri.
În al doilea rând, trebuie avută în calcul audiența. Trebuie cunoscut bine subiectul și ce probleme are pentru a se găsi soluții prin care acesta să poată fi ajutat.
Pentru a vinde o poveste trebuie să fii direct, sincer și diferit. Trebuie să înțelegi că nu poți face orice, să te relaxezi și să fii încrezător. Experimentul și repetiția sunt esențiale.
În loc să se temi de o problemă dificilă, e bine să o tratezi ca pe o provocare prin care poți dovedi de ce ești capabil.
Instrumentele avute la dispoziție trebuie folosite înțelept. De exemplu, în loc să folosești toate rețelele sociale pentru a transmite un mesaj, poate fi mai bine să alegi cea care este mai potrivită pentru a te concentra pe crearea conținutului relevant pentru audiența respectivă și pentru brandul tău.
CITEȘTE ȘI WeLoveDigital.forum. România nu are un cadru legal și fiscal adecvat pentru impozitarea criptomonedelor, nu există o intenție de regularizare a monedelor virtuale. Bitcoin, însă, ca și alte monede virtuale, are un potențial foarte mare de câștigFoarte important este și să fii informat, respectiv să asculți mesajele primite – să cunoști cele mai noi trenduri ale industriei și să asculți feedback-ul clienților pentru a acționa în consecință.
Nu în ultimul rând, creativitatea vine din pasiune. De aceea este important să faci ceea ce te pasionează, pentru că acolo vei da cel mai mare randament.
Creativitatea poate reprezenta altceva pentru fiecare, în funcție și de domeniul în care este folosită. Dacă pentru Albert Einstein creativitatea era forma inteligenței de a se distra, pentru Steve Jobs creativitatea reprezenta felul în care lucrurile puteau fi conectate între ele.