WeLoveDigital Forum: Jucătorii din comerțul online pot decide ce cumpără clientul. Dacă vrei să promovezi și să vinzi o cană, o fotografiezi cu toarta în dreapta

WeLoveDigital Forum: Jucătorii din comerțul online pot decide ce cumpără clientul. Dacă vrei să promovezi și să vinzi o cană, o fotografiezi cu toarta în dreapta
scris 23 mai 2018

Utilizarea anumitor strategii de marketing pot influența substanțial decizia consumatorului de a cumpăra un produs, jucătorii din comerțul online putând dirija astfel clientul. "Dacă vrei să promovezi și să vinzi o cană, trebuie să o fotografiezi cu toarta în dreapta", a fost doar unul dintre secretele în domeniu dezvăluite la WeLoveDigital Forum.

Forumul We Love Digital, a fost derulat pe parcursul a 2 zile cu sprijinul UPC, Audi, PrivacyOne in alliance with Biris Goran, Fan CourierPorsche Finance Group RomâniaSAP, Telekom, cărora le mulțumim pentru participare

Urmărește-ne și pe Google News

„În mediul online, clientul nu cumpără ce vrea el, ci ceea ce vrea comerciantul. Așezarea obiectelor în diverse locuri conduce la dirijarea clientului către acel produs, iar forma și mărimea cifrelor ce formează prețul determină clientul să-și îndrepte atenția în acea direcție”, a arătat Cristian Bîrzu, Managing Director și fondator ‎Made Romania, adăugând că un rol important în alegerea unui produs îl are și cromatica, în special culorile puternice precum roșu și portocaliu.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

În mediul online, consumatorii analizează în detaliu produsele atât înainte, cât și după achiziție, iar pentru ca un antreprenor să-și dezvolte afacerea trebuie să-și definească produsele.

WeLoveDigital Forum: Sfaturi pentru a avea succes în campanii digitale CITEȘTE ȘI WeLoveDigital Forum: Sfaturi pentru a avea succes în campanii digitale

Definirea produsului se face prin încărcarea unei fotografii a acestui produs. De exemplu, dacă vrei să promovezi și să vinzi o cană, trebuie să o fotografiezi cu toarta în dreapta sau dacă vrei să vinzi un platou, trebuie să îl fotografiezi cu o căpșună pe el pentru ca posibilul client să-și dea seama care este mărimea acestui produs. Un articol ar trebui să aibă cel puțin 3 fotografii, dintre care una de detaliu și una de ambient.

„Conform unui studiu realizat de noi, 40% din clienți nu citesc textul. În cazul acesta, imaginea este cea care vinde. Atunci când vrei să te adresezi segmentului de clienți educat, ai nevoie de o descriere bună a produsului, pentru că, în acest caz, povestea vinde”, a spus Bîrzu.

El nu încurajează antreprenorii care vor să își deschidă un magazin online să intre sub umbrela unui marketplace și îi sfătuiește să creeze acea propunere unică de vânzare (USP - Unique Selling Proposition) și să-și dezvolte propriul brandul: „Dacă intri sub umbrela unui marketplace, USP-ul nu mai este unic, ci este preluat, nu poți controla poziția produsului într-o anumită categorie pe site, nu este transparență în listarea produselor, iar produsele ajung să fie copiate”.

WeLoveDigital Forum - Google își dezvoltă tehnicile în zona reclamelor luând în calcul inclusiv comportamentul în offline al persoanei, cu localizarea telefonului CITEȘTE ȘI WeLoveDigital Forum - Google își dezvoltă tehnicile în zona reclamelor luând în calcul inclusiv comportamentul în offline al persoanei, cu localizarea telefonului

Există o serie de factori care influnțează clienții să cumpere produse online, printre care accesibilitatea, diversitatea produselor, preferabil fiind ca pe o pagină să existe între 20 și 40 de produse, și posibilitatea de returnare.

viewscnt
Afla mai multe despre
comert online
cristian birzu
magazin online
marketing