Platforma eMAG Marketplace oferă antreprenorilor o serie de opțiuni prin care își pot promova produsele, iar cea mai nouă se numește eMAG Ads și este prima aplicație de promovare pay per click din platformă. Practic, prin intermediul eMAG Ads, orice antreprenor poate să-și promoveze produsele către cei peste 500.000 de potențiali clienți zilnici.
Ce este eMAG Ads?
Pentru a beneficia de acest serviciu de promovare, fiecare seller trebuie să aleagă strategia potrivită pentru tipul de produse pe care le comercializează.
Promovarea prin această aplicație este benefică nu doar pentru produsele noi, dar și pentru cele care au deja o rată de conversie bună. Astfel, sellerii vor putea genera atât primele vizualizări, ce pot conduce la primele vânzări, precum și o creștere a volumelor, care pot duce, la rândul lor, la prețuri mai bune pentru toată lumea. De ce? Pentru că odată ce vinzi mai multe produse dintr-o categorie, poți negocia cu furnizorii achiziția de cantități mai mari, la costuri reduse, astfel că și prețurile finale vor reflecta acest lucru.
CITEȘTE ȘI De la afaceri de 50.000 la 4 milioane de euro, prin vânzarea onlineMai mult, traficul și vânzările provenite din eMAG Ads vor ajuta sellerii să crească organic în clasament (raking), adică produsele acestora vor fi printre primele afișate în căutările clienților.
Cât costă?
eMAG Ads este un instrument care oferă foarte multă libertate sellerilor și puterea de a decide orice, de la costul pe click (valoare recomandată fiind de 0,25 lei) până la setarea bugetului zilnic și a produselor promovate, dar și posibilitatea de a opri oricând o campanie sau de a o modifica.
La final, sellerii vor plăti doar pentru acele produse pe care clienții le-au accesat, astfel că aceștia vor cunoaște în permanență creditul rămas la dispoziția lor.
Cum accesezi eMAG Ads?
Simplu, direct din platforma eMAG Marketplace, unde fiecare seller își poate crea campanii personalizate, selectând durata, produsele după brand, categorie, noutate sau orice alt criteriu.
Orice detaliu despre setarea campaniilor este descris în zona de tutoriale eMAG Academy.
Și achiziția de credit eMAG Ads este la fel de simplă, fiind nevoie doar de un card bancar și un click în platforma eMAG Marketplace. Creditul este valabil timp de un an de zile, iar dacă acesta nu este consumat integral, diferența rămasă după expirarea perioadei va fi rambursată.
Produsele promovate prin intermediul eMAG Ads apar în zone vizibile în paginile de produs similare și pot trezi interesul clienților interesați în compararea ofertelor similare înainte de decizia finală de achiziție.
Pentru a crește rata de accesare a produselor, sellerii trebuie să se concentreze pe denumirea produsului și pe crearea unei oferte atractive și competitive. Mai mult, pentru a crește rata de conversie, produsele trebuie să aibă o descriere cât mai corectă și completă.