Profit News TV - Maratonul Inteligența Artificială în Economie. Fostul ministru Ciprian Teleman, consultant educație digitală: Trebuie schimbată paradigma managerilor care nu gândesc digital

Profit News TV - Maratonul Inteligența Artificială în Economie. Fostul ministru Ciprian Teleman, consultant educație digitală: Trebuie schimbată paradigma managerilor care nu gândesc digital
scris 30 iul 2024

Primul lucru care trebuie schimbat din perspectiva noilor tehnologii este paradigma în care încă funcționează mulți antreprenori, care preferă să își promoveze produsele prin reclame tipărite decât prin mijoace digitale, iar toată comunicarea din business va trebui adresată rețelelor informale de clienți care se formează pe platforme digitale, a arătat Ciprian Teleman, fost ministru al Digitalizarii, fondator Knowlege for Action, senior consultant educație digitală, la Maratonul Inteligența Artificială în Economie, organizat de Profit News TV.

Evenimentul a fost organizat cu sprijinul CEC, Garanti BBVA și GoMag, fiind transmis în direct pe platformele Profit.ro.

Profit News TV - Maratonul Inteligența Artificială în Economie. CEO și co-founder GoMag: Se vehiculează că vine AI și ne ia locurile de muncă. Nu, vine și ne dă mai multă performanță dacă suntem dispuși s-o acceptăm și s-o folosim CITEȘTE ȘI Profit News TV - Maratonul Inteligența Artificială în Economie. CEO și co-founder GoMag: Se vehiculează că vine AI și ne ia locurile de muncă. Nu, vine și ne dă mai multă performanță dacă suntem dispuși s-o acceptăm și s-o folosim
Urmărește-ne și pe Google News

”Cred că primul lucru care trebuie schimbat vine din zona de paradigme ale managerilor și antreprenorilor care încă nu gândesc digital. (...) Constant, cu fiecare grupă de antreprenori sau manageri, că oamenii deschid ochii și spun: uau!”, a afirmat Ciprian Teleman, care a arătat că România este încă o țară care se adaptează greu la noile tehnologii digitale, iar și în prezent sunt antreprenori care solicită promovarea produselor sau serviciilor prin materiale promoționale tipărite decât online. 

Această comunicare trebuie adresată rețelelor informale de clienți în prezent, a susținut consultantul.

”Clientul trebuie văzut altfel, nu doar ca un beneficiar final al produselor sau serviciilor, ci ca o parte dintr-o rețea dinamică, care își formează opinii, comunică prin mijloace digitale. Toți avem un grup – grupul tăticilor, grupul mamelor de la școală, grupul vecinilor – și acolo se formează opinii care sunt mai puternice decât cele formate prin reclame. Deci ar trebui să regândim toată comunicarea din business, care va trebui adresată acestor rețele, acolo unde oamenii se întâlnesc. Sunt 7 miliarde de telefoane mobile și oamenii petrec ore pe zi pe telefonul mobil, acolo trebuie să fie comunicarea”, a declarat Teleman.

ULTIMA ORĂ DOCUMENT Guvernul pregătește majorarea impozitului pe dividende la 10%, impozitarea altor forme de capital, eliminarea stimulentelor fiscale în construcții UPDATE Ciolacu, supărat pe colegii care nu se consultă cu el înainte CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ DOCUMENT Guvernul pregătește majorarea impozitului pe dividende la 10%, impozitarea altor forme de capital, eliminarea stimulentelor fiscale în construcții UPDATE Ciolacu, supărat pe colegii care nu se consultă cu el înainte

Acesta a opinat că trebuie schimbat și modul în care este privită concurența, care poate veni de oriunde în prezent.

”Cine se gândea acum câțiva ani, de exemplu, că Air France o să își facă o companie feroviară cu care să opereze Eurotunelul sau că Ikea intenționează să-și facă o companie de transport. Deci, concurența poate veni de unde nu te aștepți. Foarte multe companii, care în mod tradițional fac cu totul și cu totul altceva, își modifică business-ul și folosesc tehnologii digitale. De exemplu, Tesla rezolvă o problemă pe care o reƶolvau și companiile tradiționale, dar în alt mod. Uber rezolvă o problemă de transport, dar în alt mod decât o făpceau companiile tradiționale”, a mai spus Ciprina Teleman.

viewscnt
Afla mai multe despre
maraton
ai
profit tv
ciprian teleman
knowlege for action
antreprenor
manager
digital
comunicare
promovare
client
rețea