BNP Paribas ia în considerare vânzarea diviziei sale de consumer finance din Europa Centrală și de Est, inclusiv a operațiunilor din România, într-o tranzacție potențială de peste jumătate de miliard de dolari.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată pe Profit Insider
Banca franceză evaluează interesul potențialilor cumpărători pentru activitățile BNP Paribas Personal Finance din mai multe piețe, inclusiv din România, Ungaria și Cehia.
O vânzare ar putea evalua activele din regiune la peste 500 de milioane de dolari.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Deliberările se află în stadii incipiente și nu au fost luate decizii finale, potrivit Bloomberg.
BNP Paribas Personal Finance SA este liderul pieței creditelor de consum în Franța și în Europa, prin intermediul activității de acordare a creditelor de consum și credite imobiliare. Deținută în proporție de 100% de banca BNP Paribas SA, BNP Paribas Personal Finance are aproape 17.500 de angajați și operează în peste 30 de țări.
CITEȘTE ȘI PROFIT NEWS TV Marius Coman, IoT Country Sales Manager Vodafone România: Eficiența operațională este unul dintre lucrurile pe care companiile le au în vedere atunci când își doresc să implementeze soluții de IoTGrupul BNP Paribas este prezent pe piața românească din 2007, prin divizia care asigură activitățile de Corporate & Institutional Banking, BNP Paribas Paris SA, Sucursala București. În România, banca furnizeză servicii financiare adresate corporațiilor (clienți internaționali ai grupului sau businessuri locale) și instituțiilor publice.
Cu peste 460.000 de carduri de credit in portofoliu și 480.000 de clienți, BNP Paribas Personal Finance București este o entitate bancară aflată în top trei emitenți de carduri de credit din România și gestionează peste 40.000 de cereri de creditare pe lună.
Începând cu 1 martie 2018, Cetelem IFN a devenit BNP Paribas Personal Finance Paris Sucursala București, ca urmare a fuziunii dintre Cetelem IFN și banca mamă franceză BNP Paribas Personal Finance. După finalizarea procesului de fuziune, activitatea comercială din România a continuat sub brandul Cetelem. În cei 15 ani de când este prezentă pe piața românească, compania a servit peste 1,4 milioane de români, oferind peste 2,2 milioane de credite.