Grupul sud-coreean Samsung Electronics Co. a anunțat joi că va face din telefoanele pliabile o prioritate pentru afacerile sale cu telefoane mobile, începând cu o mare campanie promoțională ce va fi lansată în a doua jumătate a acestui an, transmite Bloomberg.
Directorii Samsung au anunțat joi că această campanie promoțională va fi demarată cu ocazia lansării unui telefon mobil pliabil care ar urma să fie prezentat în data de 11 august. Potrivit analiștilor, noul model ar urma să fie Galaxy Fold 3, scrie Agerpres.
În mod tradițional Samsung lansează noi telefoane mobile în săptămânile de dinaintea prezentării unei noi generații de telefoane iPhone de către rivalul american Apple, însă în acest an grupul sud-coreean a decis să înlocuiască lansarea de noi telefoane din seria Note cu lansarea noului Galaxy Fold 3. Oficialii Samsung au evitat joi să răspundă la întrebările legate de noul Galaxy Note, spunând doar că au răspuns la diferitele nevoi ale consumatorilor. Samsung a anunțat deja că noul său dispozitiv pliabil va avea capacități S Pen, principalul factor care deosebește dispozitivele Note de alte telefoane mobile.
"Samsung a decis să pună telefoanele mobile pe primul loc pentru a deveni jucătorul dominant pe piața premium într-un moment în care se confruntă cu concurența producătorilor chinezi pe segmentul de prețuri mici și medii. Absența unui Galaxy Note în acest an va fi un factor pozitiv pentru vânzările de telefoane Fold 3", susține Jene Park, analist la firma de cercetare de piață Counterpoint.
Însă pentru ca telefoanele din seria Galaxy Fold să devină un produs de mainstream, Samsung va trebui să reducă prețurile. Actualul model Fold 2 are un preț de pornire de 1.999 de dolari, mai mult decât cel mai scump iPhone sau Galaxy S. Cu toate acestea, Samsung are nevoie de un dispozitiv premium accesibil pe care să îl pună să concureze cu noile iPhone ce vor fi lansate în luna septembrie. Aceasta cu atât mai mult cu cât anul acesta grupul sud-coreean a decis să mute data de lansare a noului Galaxy S pentru luna ianuarie, ceea ce a crescut diferența de timp între lansarea principalului său dispozitiv și cel mai nou telefon Apple.
Firma de cercetare de piață se așteaptă ca vânzările de telefoane pliabile să crească până la 15,4 milioane unități la nivel global, de la 8,6 milioane unități în 2021 și trei milioane de unități în 2020.