Cel mai mare operator de call center din lume „înmoaie” accentul angajaților indieni

Bloomberg   
Cel mai mare operator de call center din lume „înmoaie” accentul angajaților indieni

Cel mai mare operator de call center din lume, Teleperformanc,e implementează un software care „înmoaie” accentul angajaților indieni.

Acesta se bazează pe AI și a fost dezvoltat de Sanas, conform Bloomberg.

Urmărește-ne și pe Google News
Director de top al Renault vede deja că UE va relaxa regulile provind emisiile de dioxid de carbon CITEȘTE ȘI Director de top al Renault vede deja că UE va relaxa regulile provind emisiile de dioxid de carbon

Teleperformance a investit 13 milioane de dolari în Sanas, un startup AI care a creat tehnologie ce se concentrează pe „reducerea discriminării bazate pe accent”.

După cum spune Teleperformance, tehnologia poate „neutraliza” accentele.

Directorul general al Google consideră că computerele cuantice „utile” vor fi disponibile peste 5-10 ani CITEȘTE ȘI Directorul general al Google consideră că computerele cuantice „utile” vor fi disponibile peste 5-10 ani

„Când ai un agent indian pe linie, uneori este greu de auzit, de înțeles”, a explicat directorul general adjunct al Teleperformance, Thomas Mackenbrock.

El a spus că tehnologia AI poate „neutraliza accentul vorbitorului indian”.
 

viewscnt
Afla mai multe despre
teleperformance
call center
indieni