Brandul VW investește 4 miliarde de euro în digitalizare, dar taie 4.000 de locuri de muncă

Brandul VW investește 4 miliarde de euro în digitalizare, dar taie 4.000 de locuri de muncă
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 5 iun 2019

Brandul german Volkswagen, parte a grupului omonim, va investi până la 4 miliarde de euro în următorii patru ani în digitalizare, dar va concedia 4.000 de persoane în acest proces. Pe de altă parte, orientarea către modele electrice și autonome va crea 2.000 de locuri de muncă noi în IT, transmite Bloomberg.

"Facem compania potrivită pentru era digitală într-un mod sustenabil", spune șeful brandului VW.

Urmărește-ne și pe Google News

În martie, compania estima tăierea a 5.000-7.000 de posturi în contextul automatizării.

VW ținește economii anuale de 5,9 miliarde de euro, până în 2023, obiectivul fiind creșterea marjei operaționale la 6%.

FOTO Atenție pasageri Uber: Accesul la aplicație va putea fi pierdut! CITEȘTE ȘI FOTO Atenție pasageri Uber: Accesul la aplicație va putea fi pierdut!

Investițiile anunțate de companie vor ajuta compania să se reorienteze către mașinile electrice și modele autonome. Tranziția către modele electrice are loc în contextul în care Bruxelles-ul pregătește reguli mai stricte pentru emisii din 2020, iar constructorul german VW a fost lovit de un scandal-gigant din cauza fraudării testelor de mediu.

Luna trecută, grupul VW a anunțat că va investi aproape 1 miliard de euro pentru producția de celule de baterii la o fabrică din vestul Germaniei și își va simplifica structura prin separarea sau vânzarea unor divizii.

viewscnt
Afla mai multe despre
vw
volkswagen
bloomberg
digitalizare vw
digitalizare indsutrie auto