Acțiunile LVMH au urcat la un nivel record în condițiile în care cumpărătorii chinezi au cheltuit semnificativ pe genți de lux și bijuterii după ridicarea restricțiilor, determinând o creștere a vânzărilor pentru proprietarul Louis Vuitton.  
  Vânzările organice la cea mai mare unitate a grupului, care vinde articole de modă și de marochinărie, au crescut cu 18% în primul trimestru, aproape dublu față de câștigul la care se așteptau analiștii. Creșterea diviziei din China a fost de două cifre procentuale, a declarat directorul financiar Jean-Jacques Guiony, citat de Bloomberg.
  
 LVMH este "extrem de optimistă" în privința Chinei în 2023, a spus acesta.
 "Cifrele din primul trimestru sunt de bun augur pentru restul anului". Cu toate acestea, directorul executiv a spus că LVMH observă o încetinire a creșterii în SUA, vânzările de articole din piele fiind afectate în mod special.
  Acțiunile au urcat cu până la 5%, capitalizarea companiei atingând 440 de miliarde de euro.
 
				    


















 
															 																											 
															 																											 
															 																											 
															 																											 
															 																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
					 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			