Startup-ul Hound Bytes, înființat în ianuarie 2023, care a creat o platformă pentru automatizarea serviciilor de securitate cibernetică, își propune să ajungă la venituri de un milion de dolari în primul an de activitate.
„Noi suntem un departament de security operations center as a service și operăm servicii SaaS către companiile care au nevoie de protecție cibernetică, dar nu-și permit să dezvolte in-house un astfel de departament din punct de vedere al costurilor”, spune, la emisiunea Antreprenor de România de la PROFIT NEWS TV, Marius Corîci, co-fondator Hound Bytes.
Platforma se adresează în special companiilor mici și mijlocii, însă și firmelor de dimensiuni mai mari.
„Ne adresăm acelor companii care totuși au nevoie de protecția noastră, dar nu au găsit o soluție până la ora actuală, nu-și permit sau nu reușesc într-un fel sau altul să-și acopere partea asta. Securitate cibernetică este un lucru foarte nișat și unde ai nevoie de specialiști cu experiență vastă.
Noi ne poziționăm ca și o echipă care face parte din acea companie. Nu vrem să fim un alt vendor care vinde servicii unei alte companii. Vrem să fim departamentul de securitate cibernetică pentru compania respectivă. Nu credem în one solution fits all. Luăm fiecare companie în parte, ascultăm nevoile acesteia, după care venim cu o soluție. Și atunci, soluțiile diferă”, spune acesta.
Una dintre cele mai mari provocări ale startup-ului este automatizarea platformei la un nivel cât mai avansat.
„Noi ne-am propus ca platforma pe care noi operăm să o automatizăm cât de mult se poate astfel încât intervenția umană să fie minimă și doar în puncte cheie unde se iau decizii. De exemplu, platforma în 2-3 ani o să spună dacă există o vulnerabilitate și că sunt 3 variante de a rezolva problema. Și ca profesionist în securitate cibernetica ai posibilitatea să alegi una dintre variantele propuse de platformă. Iar ca să automatizezi platforma la nivelul ăsta chiar este o provocare”, afirmă Marius Corîci.
Deși este activ pe piața de puțin timp, startup-ul are deja trei clienți plătitori, dintre care unul de dimensiuni mari.
„Noi ne dorim anul ăsta să mai luăm 3-4 clienți medii, undeva la 500-600 de asset-uri. Dacă reușim să facem lucrul ăsta, de finanțare probabil că o sa avem nevoie mai târziu, atunci când va trebui să scalăm”, precizează antreprenorul.