Startup-ul Mașini La Cheie, fondat de Gabriel Frangu și Radu Albăstroiu, a creat o platformă de tip markeplace care conectează furnizorii de închirieri mașini cu clienții, fiind lansată pe piață încă din primăvara anului trecut. Investiția totală în dezvoltarea platformei, dar și în diverse operațiuni de business se ridică la peste 120.000 de euro, bani proveniți din sursele proprii ale celor doi fondatori.
„Este singura platforma ce permite oamenilor să rezerve și să compare oferte de rent a car de la multiple firme de închirieri locale. Utilizatorii intră pe platforma noastră, își aleg locația și perioada închirierii, iar noi le afișăm toate mașinile disponibile, costurile, firmele de rent, poze reale ale mașinii și detaliile tehnice, lucruri care nu sunt posibile pe site-urile de profil”, spune, la emisiunea Antreprenor de România de la PROFIT NEWS TV, Gabriel Frangu, co-fondator Mașini La Cheie.
Planurile startup-ului vizează atragerea unei runde de finanțare, dar și extinderea atât pe plan local, cât și în afara țării.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Până în momentul de față ne-am autofinanțat, dar ne dorim să ridicăm o rundă de finanțare de 150.000 de euro, sperăm ca în această vară, dacă nu, în toamnă. Ne dorim să ajungem în România la o cotă de piață de 10% și să ne dezvoltăm și în alte țări, cum ar fi Bulgaria”, spune acesta.
Gabriel Frangu se ocupă în cadrul startup-ului de departamentul de marketing și vânzări, în timp ce Radu Albăstroiu de partea tehnică a afacerii.
„Marketingul este foarte volatil. Lucrurile care merg astăzi pot să nu mai meargă a doua zi. Iar în funcție de tipul de business, marketingul este complet diferit. La noi spre exemplu de multe ori investim foarte mulți bani și avem conversii foarte mici. Pe Google costurile sunt foarte ridicate, așa că ne focusăm pe awareness, să ne facem cunoscuți.
Într-un start-up, bugetele de marketing sunt destul de restrânse. Așa că ne concentrăm pe marketing organic, tot ce înseamnă SEO și social media. Avem o strategie bine pusă la punct. De exemplu, nu trebuie să te focusezi direct pe vânzare. Oamenii s-au săturat de reclamele în care li se vinde direct un lucru. Trebuie să le oferi valoare.
Ideea e să construiești o comunitate, pentru că comunitatea respectivă se va activa la un moment dat și îți va genera vânzările necesare”, afirmă antreprenorul.