UPC România pregătește lansarea unui serviciu comercial cu viteze de acces la Internet de 1Gbps

UPC România pregătește lansarea unui serviciu comercial cu viteze de acces la Internet de 1Gbps
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 2 mar 2018

UPC România va continua să investească în extinderea rețelei și se pregătește să lanseze un serviciu care va permite clienților să acceseze Internetul cu viteze de 1 Gbps, a anunțat directorul general al operatorului telecom, Robert Redeleanu.

“Există discuții pentru lansarea unui serviciu de 1Gbps. Noi, UPC România, am spus că vom lansa comercial un astfel de serviciu atunci când vom simți că piața are nevoie de această viteză și că abonații vor putea utiliza această viteză în regim Wi-Fi. Cu noua generație Connect Box, care va fi disponibilă destul de curând și care va permite viteze de 1,1 Gbps în regim Wi-Fi, probabil că ne vom gândi și la lansarea comercială a acestui serviciu pe piața locală. Între timp, UPC Romania investește în rețea și în capacitate, astfel încât să fim pregătiți”, a spus Redeleanu.

Urmărește-ne și pe Google News

El a adăugat că, în prezent, oferta UPC România include servicii de acces la Internet cu viteze de 150 Mbps, 300 Mbps și 500 Mbps, viteza medie fiind undeva la 300 Mbps.

Redeleanu va fi înlocuit la șefia UPC România, de la 1 aprilie, de Mihnea Rădulescu, în prezent vicepreședinte pentru Europa Centrală și de Est (divizia business din România, Ungaria, Polonia, Slovacia și Cehia).

Portabilitatea în ianuarie: atracția RCS&RDS scade, Telekom continuă creșterea din ultimele luni CITEȘTE ȘI Portabilitatea în ianuarie: atracția RCS&RDS scade, Telekom continuă creșterea din ultimele luni

La rândul săul, actualul șef al UPC România va prelua și conducerea operațiunilor UPC Polonia, alături de UPC Ungaria, companie al cărei CEO este din 2016.

Întrebat care sunt principalele realizări ale mandatului, Redeleanu a afirmat că și-a atins obiectivele în privința extinderii rețelei și îmbunătățirii parametrilor tehnici, plus mai multă combativitate.

“În cei 5 ani de când sunt în managementul UPC România, am încercat să aduc mai multă combativitate, pentru că piața telecom este extrem de competitivă. De asemenea, am reușit să fac mai bine auzită vocea clientului în interiorul companiei. Noi, operatorii telecom, avem nevoie să ne aplecăm mai mult asupra nevoilor clienților, pentru a le înțelege și pentru a le transforma în inovație. Strategic, obiectivele formulate au fost atinse, respectiv extinderea rețelei și îmbunătățirea parametrilor tehnici”, a spus șeful companiei.

El susține că și percepția clienților față de UPC România s-a schimbat în ultimii 5 ani. “Nu mai suntem percepuți ca fiind un operator de cablu TV, care montează un dispozitiv și, gata, și-a terminat treaba”, a spus reprezentantul UPC operatorului.

Redeleanu a intrat în managementul UPC Romania în 2013, când a fost numit director de marketing al companiei. Doi ani mai târziu, el a preluat șefia UPC Romania.

În 2016, Redeleanu a preluat și șefia operațiunilor UPC Romania și, de la 1 aprilie, va conduce și UPC Polonia.

Ghiman, Telekom: Vrem să finalizăm proiectul Ro-NET în iunie și până la finele anului să furnizăm servicii comerciale către clienți CITEȘTE ȘI Ghiman, Telekom: Vrem să finalizăm proiectul Ro-NET în iunie și până la finele anului să furnizăm servicii comerciale către clienți

“M-am gândit mult înainte să accept oferta pentru Polonia, pentru că sunt foarte atașat de ceea ce am realizat cu echipa din România, dar în același timp, după 5 ani de zile la coducerea companiei, din care 3 ani ca CEO, e important și factorul de noutate, de schimbare. În principiu, schimbarea o consider bună”, a spus Redeleanu.

În ultimii 5 ani, în urma investițiilor, șeful UPC Romania spune că rețeaua operatorului s-a extins cu aproape 70%, veniturile au crescut cu peste 60%, iar numărul de abonați broadband a crescut cu peste 75%. “Sunt cifre foarte bune pentru această perioadă", a spus Redeleanu.

UPC România este una dintre cele mai mari companii de telecomunicații prin cablu de pe piața locală.

Orange pierde în instanță suspendarea unei decizii ANPC, care obligă operatorul să înceteze o practică comercială apreciată ca incorectă, descoperită după un control într-un magazin CITEȘTE ȘI Orange pierde în instanță suspendarea unei decizii ANPC, care obligă operatorul să înceteze o practică comercială apreciată ca incorectă, descoperită după un control într-un magazin

Operatorul avea 1,345 milioane de clienți la finele anului 2017, cu 3,8% mai mulți față de decembrie 2016, potrivit datelor anunțate de UPC Holding BV Olanda, parte a grupului american Liberty Global. 

Veniturile nete ale UPC România au crescut cu 6,5%, de la 689,3 milioane lei în 2016 la 734,4 milioane lei în 2017. 

Compania furnizează servicii de televiziune (digitală, prin satelit și analogică), internet în bandă largă și telefonie în aproximativ 300 de localități.

Principalii concurenți ai UPC România sunt RCS&RDS și Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom).

viewscnt
Afla mai multe despre
upc
investitii
retea
viteze
internet
redeleanu