Un dezvoltator de soluții eCommerce din Cluj a propus Agenției Naționale pentru Administrare Fiscală (ANAF) să îi construiască gratuit un magazin online, după ce președintele instituției, Dragoș Doroș, a spus că Fiscul intenționează să scoată la vânzare pe un portal mărfurile intrate în proprietatea statului.
În acest moment, ANAF vinde bunurile confiscate, sechestrate sau executate silit în magazine deschise în mai multe orașe. Oferta Fiscului e variată: de la băuturi și haine la case și automobile. În cazurile penale în care ANAF urmărește recuperarea prejudiciiilor produse statului au fost confiscate inclusiv imobile de mare valoare care trebuie valorificate. Lista produselor poate fi consultată pe portalul ANAF.
Un caz celebru în acest sens este cel lui Dan Voiculescu și al Antenei 3. Acum, imobilele sunt valorificate prin licitație sau vânzare directă, iar ofertele pot fi găsite pe site-ul ANAF.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Compania din Cluj care vrea să pună la dispoziția ANAF magazinul online se numește Blugento și este dezvoltată de o companie germană. Blugento utilizează platforma Magento, cea mai cunoscută soluție pentru e-commerce din lume.
Compania a înaintat o propunere oficială cu oferta către ANAF, care cuprinde: designul grafic al platformei de e-commerce, infrastructura tehnică necesară vânzării unui număr nelimitat de produse, integrarea magazinului online în pagina anaf.ro, posibilitatea de auto-administrare a site-ului, optimizarea pentru motoarele de căutare și altele.
“Inițiativa Blugento vine și în contextul în care Guvernul a lansat, recent, programul GovITHub, care îi aduce laolaltă pe antreprenorii care doresc să contribuie la digitalizarea serviciilor publice, pentru facilitarea și eficientizarea relației cetățenilor cu instituțiile statului. Printre antreprenorii care au participat la lansarea programului s-au numărat și reprezentanți ai Blugento", transmite un comunicat al companiei.
Magento este liderul platformelor de eCommerce și cel mai important furnizor pentru giganții din comerțul online, cu o pondere de 29,8% din cota de piață la nivel mondial.