Primarul general al Capitalei Nicușor Dan a precizat că traseele de noapte ale transportului public din București s-au dovedit a fi un succes, iar „predictibilitatea, extinderea traseelor și posibilitatea plății călătoriilor cu cardul au dus la creșterea semnificativă a numărului de pasageri”. Potrivit statisticilor, autobuzele cele mai utilizate au fost cele care ajung în zona Piața Unirii - Centrul Vechi, iar dacă va fi necesar va fi crescută frecvența de circulație a acestora, a adăugat edilul.
„Traseele de noapte ale transportului public din București se dovedesc a fi un succes. Predictibilitatea, extinderea traseelor și posibilitatea plății călătoriilor cu cardul au dus la creșterea semnificativă a numărului de pasageri. Autobuzele de noapte au un program clar - un interval de 30 minute între orele 22:30 - 01:00 și 04:00-05:00 și 60 minute între 01:00-04:00 - iar traseele au fost extinse astfel încât să poată acoperi zone din toate sectoarele Capitalei: Bd. Ghencea - Valea Oltului, șos. Fundeni - Bd. Lacul Tei, șos. Chitilei - Bd. Ion Mihalache”, a scris Nicușor Dan, sâmbătă pe Facebook.
El a mai spus că „liniile N1 și N10 asigură legături conform aceluiași program pe inelul principal de circulație al Capitalei”.
„Pentru a fi cât mai eficiente, traseele au fost astfel concepute pentru a asigura legături cu Aeroportul Otopeni (autobuzul 783) și cu Gara de Nord. Potrivit statisticilor, autobuzele cele mai utilizate au fost cele care ajung în zona Piața Unirii (Centrul Vechi), iar dacă va fi necesar vom crește frecvența de circulație a acestora”, a completat Dan.