Rezultatele unui nou studiu Netflix realizat în luna ianuarie arată că 51% dintre românii abonați la acest serviciu urmăresc producții în regim „binge watching” alături de animalele lor de companie.
Potrivit acestui studiu, 30% dintre utilizatorii Netflix români au luat în brațe animalele de companie în timpul vizionării unor scene triste sau de groază, scrie News.ro.
În plus, 21% dintre abonații români la această platformă au vorbit cu animalele lor de companie despre un serial sau film la care tocmai s-au uitat.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Mai mult de o treime dintre respondenți (36%) și-au schimbat locul din care se uitau la Netflix pentru ca prietenii patrupezi să se simtă confortabil, 18% le-au oferit recompense pentru a le păstra compania în timpul vizionării de filme și seriale, iar 12% dintre ei au mers atât de departe, încât au renunțat să se mai uite la un serial sau film pentru că animalul lor de companie nu părea interesat.
Stăpânii de câini urmăresc programe precum „Narcos” și „The Crown”, în timp ce stăpânii de pisici preferă serialele sci-fi și sunt dispuși să revadă producții ca „Black Mirror” sau „Star Trek Discovery”. Iubitorii de păsări aleg comediile ca „Orange is the New Black”. Un serial preferat de utilizatorii Netflix, indiferent de ce animale de companie au, este „Stranger Things”.
Studiul a fost realizat de către SurveyMonkey în perioada 9-25 ianuarie 2018 și se bazează pe mai mult de 50.000 de răspunsuri. Eșantionul este reprezentativ pentru o populație adultă care se uită la Netflix cu animalul de companie în Argeninta, Australia, Brazilia, Canada, Chile, Columbia, Danemarca, Franța, Germania, India, Irlanda, Italia, Mexic, Olanda, Noua Zeelandă, Peru, Polonia, Portugalia, România, Africa de Sud, Coreea de Sud, Spania, Suedia, Tailanda, Turcia, SUA și Marea Britanie.
Netflix are peste 117 milioane de abonați din 190 de țări și peste 140 de milioane de ore de seriale și filme, incluzând documentare și filme de lung metraj originale. Abonații au acces nelimitat la conținut, oricând și oriunde, pe aproape orice tip de dispozitiv conectat la internet. Aceștia pot reda, întrerupe și relua vizionarea fără publicitate.