Nike cheltuie mai mult pentru Jocurile Olimpice de la Paris din acest an decât pentru oricare dintre jocurile anterioare

Nike cheltuie mai mult pentru Jocurile Olimpice de la Paris din acest an decât pentru oricare dintre jocurile anterioare
scris 14 apr 2024

Nike cheltuie mai mult pentru Jocurile Olimpice de la Paris din acest an decât pentru oricare dintre jocurile anterioare, potrivit unor directori de vârf, în timp ce marca de îmbrăcăminte sportivă din SUA se lansează într-un impuls de marketing despre care speră că va relansa vânzările slabe și va ajuta la concurența cu rivalii mai puternici, transmite Reuters.

Producătorii de îmbrăcăminte sport încearcă să reaprindă cererea pentru produsele sale pe baza Olimpiadei de la Paris 2024, care reprezintă o revenire la normalitate după Tokyo 2020, amânată până în 2021 și ținut fără spectatori din cauza pandemiei globale.

Urmărește-ne și pe Google News

Sportivi sponsorizați, printre care sprinterul american Sha'Carri Richardson și maratonistul kenyan Eliud Kipchoge, au prezentat modelele Nike pentru Jocurile Olimpice, la un spectacol la Paris, joi, unde marca a dezvăluit și 13 prototipuri futuriste de pantofi dezvoltate cu sportivi.

TENIS Echipa României, calificare în premieră la turneul final al Billie Jean King Cup, după ce a învins Ucraina cu 3-2 CITEȘTE ȘI TENIS Echipa României, calificare în premieră la turneul final al Billie Jean King Cup, după ce a învins Ucraina cu 3-2

”Această Olimpiada va fi cea mai mare a noastră... va fi cea mai mare cheltuială a noastră media”, a declarat Heidi O'Neill, președinta departamentului pentru consumatori, produse și mărci la Nike, într-un interviu.

Eda a adăugat că ”acesta va fi cea mai mare investiție și cel mai mare moment pentru Nike din ultimii ani”, fără a estima o cifră asupra cheltuielilor planificate.

În ultimul trimestru al Nike, cheltuielile totale de marketing au fost de 1 miliard de dolari, în creștere cu 10% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Întrebată dacă cheltuielile vor continua să crească, O'Neill a spus că marketingul a fost ”investiția prioritară numărul unu” pentru companie.

Nike, în general, se concentrează pe campanii de marketing ”mai puține, mai mari”, a adăugat ea.

Compania cu o evaluare de 139 de miliarde de dolari a angajat un nou director de marketing la sfârșitul anului trecut, deoarece încearcă să-și consolideze brandul pe o piață din ce în ce mai competitivă a îmbrăcămintei sportive.

Mărcile de alergare mai noi, cum ar fi On și Hoka, preiau cote de piață de la Nike, în timp ce o tendință de îndepărtare de pantofii de baschet groși este în beneficiul celui mai apropiat rival al său, Adidas, și pantofii săi ”terasă”. cu profil redus.

Planurile Nike contrastează cu cele ale Adidas. Brandul german a redus cheltuielile de marketing și a cheltuit 2,5 miliarde de euro pentru marketing în 2023, în scădere cu 8,5% față de anul precedent.

Cheltuielile Nike în ultimele patru trimestre au fost de 4,3 miliarde de dolari, o creștere de 6%. Investiția Nike ar trebui să contribuie la stimularea cererii, în ciuda presiunii asupra consumatorilor la nivel global, spun directorii.

”Consumatorii sunt presați de costuri în aproape fiecare piață pe care desfășurăm afaceri”, a declarat Craig Williams, președintele Nike pentru geografii și piață globală. În ciuda acestui fapt, consumatorii continuă să răspundă ”foarte pozitiv” la Jocurile Olimpice, ca eveniment, a spus Williams, adăugând că este încă văzută ca ”simbolul sportului”.

viewscnt
Afla mai multe despre
noke
jocurile olimpice paris