Pentru primul său ''Netflix House'' (Maison Netflix), care se deschide miercuri, gigantul american de streaming a ales unul dintre cele mai mari centre comerciale din țară, situat în King of Prussia, o suburbie a orașului Philadelphia (est).
Următoarele vor fi deschise la Dallas (Texas) pe 11 decembrie și în Las Vegas (Nevada) în anul 2027.
Intrarea în spațiul cu o suprafață de 10.000 de metri pătrați, decorat în spiritul celor mai celebre producții ale platformei (''Bridgerton'', ''Stranger Things'', ''Squid Game'', ''KPop Demon Hunters'') este gratuită, scrie Agerpres.
Activitățile, care includ mini-golf, cinema, restaurant și un magazin de suveniruri, sunt contra-cost.
În ultimii ani, Netflix a propus acest tip de experiență pentru o durată limitată (au fost organizate până acum circa 40 de activități în 350 de orașe).
Dar întrucât e dificilă găsirea unor spații suficient de mari pentru a le găzdui, ''a devenit evident că am avea mai multă flexibilitate dacă am dispune de un amplasament permanent'', a precizat directoarea de marketing a companiei, Marian Lee, cu prilejul unei mese rotunde cu presa organizată luni.
Gigantul de streaming a optat pentru centre comerciale în suburbiile orașelor Philadelphie și Dallas, unde activitățile propuse se vor schimba regulat, pentru a deveni astfel ''o destinație cotidiană'' pentru populația locală.
Turiștii sunt mai degrabă așteptați pe principalul bulevard din Las Vegas, The Strip, peste doi ani, cu ''un proiect puțin diferit''.
Întrebată de AFP despre costul proiectelor, Marian Lee a spus că nu dispune de ''cifre exacte'', dar poate spune că este vorba despre ''o investiție enormă de capital atât pentru spațiu, cât și pentru fabricarea decorurilor''.
Decorurile sunt într-adevăr minuțioase, fie că e vorba despre cele din spațiile publice - care oferă numeroase oportunități foto - sau de cele din sălile de activități.
Pentru moment, nu este prevăzut niciun proiect similar în afara Statelor Unite. Dacă vor exista proiecte și în alte țări, directoarea de marketing a explicat că ''va fi nevoie de o abordare diferită'', care să țină cont de specificul local în domeniul imobiliar, dar și de gusturile și obiceiurile de consum.















