Aurel Nețin este Country General Manager la Lenovo România, având o experiență de peste 25 de ani în domeniul IT.
1. Cum vedeți dumneavoastră un produs și/sau un serviciu premium în general?
E destul de greu de definit. Probabil că mulți consideră prețul ca și diferențiator. Cred că un produs sau serviciu premium e ceva aspirațional, ceva ce își dorești ca să te simți bine în pielea ta. Să te bucuri că îl ai, fără să fii opulent. Să-l folosești cu modestie, cu zâmbetul pe buze dat de o bucurie interioară.
2. Ce părere aveți despre interacțiunea de până acum cu SARTO?
Cei de la SARTO sunt niște profesioniști în cel mai bun sens al cuvântului. Buni vânzători, stiu să facă upsell, rafinați și discreți, insistenți cu bun simț.
3. Ce recomandări ați transmite unui business ce dorește să se poziționeze ca ofertant al serviciilor premium din România?
Alegerea unui segment de nișă, selectarea segmentului țintă, nici un rabat în ceea ce privește calitatea, promovarea numai în evenimente/media de un anumit nivel, crearea unui grup de utilizatori pentru promovare, un fel de ambasadori ai brandului.