Grupul de lux Hermes vrea să majoreze prețurile în contextul exploziei vânzărilor

Grupul de lux Hermes vrea să majoreze prețurile în contextul exploziei vânzărilor
Profit.ro
Profit.ro
scris 20 oct 2022

Grupul Hermes, producătorul genților Birkin, care se comercializează la un preț de peste 10.000 de dolari bucata, a anunțat joi că urmează să majoreze prețurile cu 5% până la 10% în 2023, o majorare superioară celor adoptate în ultimii ani, în condițiile în care vânzările grupului au înregistrat o creștere peste așteptări în trimestrul al treilea, transmite Reuters.

La fel ca și rivalul LVMH, proprietarul mărcii Louis Vuitton, Hermes a dezmințit temerile că boom-ul înregistrat de industria de lux post pandemie ar putea să înceteze din cauza apropiatei recesiuni, în condițiile în care cumpărătorii americani au profitat de întărirea dolarului în Europa iar piața din China și-a revenit puternic, scrie Agerpres.

Urmărește-ne și pe Google News
Mihnea Năstase, mezinul fostului premier Adrian Năstase, gândește un hotel în Poiana Brașov CITEȘTE ȘI Mihnea Năstase, mezinul fostului premier Adrian Năstase, gândește un hotel în Poiana Brașov

"Probabil că vom majora prețurile cu 5% până la 10%", a declarat joi vicepreședintele financiar de la Hermes, Eric du Halgouet, adăugând că această majorare este cauzată de creșterea costurilor cu mâna de lucru și fluctuațiile valutare.

Hermes a majorat deja prețurile cu aproximativ 4% în acest an și cu o medie de 1,5%-2% în anii anteriori.

Separat, Hermes a anunțat că în perioada iulie-septembrie a realizat o cifră de afaceri de 3,14 miliarde de euro, în creștere cu 24,3% la un curs de schimb constant și dublu față de creșterea de 12% prognozată de analiștii de la UBS.

"Vânzările în China și-au revenit puternic, în pofida restricțiilor temporare introduse ca urmare a măsurilor sanitare în Macao, Chengdu și Dalian, în lunile iulie și august", a informat Hermes într-un comunicat de presă. Grupul a adăugat că veniturile totale în regiunea Asia-Pacific, exceptând Japonia, au crescut cu 34% în trimestrul al treilea.

Aceste rezultate sunt o nouă dovadă că producătorii de articole de lux rămân în mare parte imuni la diminuarea cheltuielilor care afectează alți retaileri și companiile producătoare de bunuri de consum în contextul agravării crizei costului vieții. 

viewscnt
Afla mai multe despre
hermes
preturi