Farmec a investit 67.000 de euro în primul magazin Gerovital din București

Farmec a investit 67.000 de euro în primul magazin Gerovital din București
Cristina Dobreanu
Cristina Dobreanu
scris 21 sep 2016

Producătorul român de cosmetice Farmec a deschis primul magazin Gerovital din România și, totodată, primul magazin al companiei din București, în urma unei investiții de 67.000 de euro.

Situat în ansamblul comercial Park Lake din București, noul magazin Gerovital are o suprafață totală de 52 de metri pătrați și pune la dispoziția clienților toate produsele din gamele Gerovital și Aslavital.

Urmărește-ne și pe Google News

“Am primit nenumărate solicitări de a deschide un magazin în Capitală, așa că am decis să le facem o bucurie clienților noștri și să inaugurăm în București primul magazin Gerovital din România”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

Printre gamele comercializate sub brandul Gerovital, moștenire a profesorului Ana Aslan, se numără Gerovital H3, Gerovital Tratament Expert, Gerovital Plant, Gerovital Men și  Gerovital Sun.

Zona Dorobanți se mai îmbogățește cu un restaurant: Le Vivier, singurul Oyster Bar din Capitală CITEȘTE ȘI Zona Dorobanți se mai îmbogățește cu un restaurant: Le Vivier, singurul Oyster Bar din Capitală

Deschiderea magazinului Gerovital din Park Lake face parte din strategia Farmec de îmbunătățire și modernizare a rețelei de magazine în țară. În prezent, rețeaua Farmec are opt puncte de distribuție în Cluj, București, Argeș, Sibiu, Brașov și Neamț și trei puncte de lucru în Baia Mare, Craiova și Focsani. În acest moment, Farmec are șase magazine proprii în Cluj Napoca (trei magazine), Arad, Sibiu și Târgu Mureș. În această săptămână va inaugura un nou magazin Gerovital, la Constanța, acesta fiind și primul magazin al companiei din acest oraș.

Farmec Cluj-Napoca a avut în 2015 vânzări de 172,5 milioane de lei (38,8 milioane euro) în creștere cu aproape 14% față de cele 152,1 milioane de lei (34,1 milioane de euro) înregistrate în anul precedent. Compania a înregistrat anul trecut un profit de 14 milioane de lei (3,1 milioane de euro) aproape dublu față de câștigul raportat în anul precedent.

Printre principalii competitori ai companiei se numără Cosmetic Plant, Elmiplant, Gerocossen.

viewscnt
Afla mai multe despre
gerovital
farmec
producator de cosmetice
ana aslan
parklake