Grupul italian de lux Valentino a anunțat că nu va mai folosi blănuri naturale în colecțiile sale începând de anul viitor și că, din 2024, intenționează să renunțe la linia sa vestimentară secundară, REDValentino, pentru a se axa pe brandul său principal, informează Reuters.
Această companie din industria modei, deținută de grupul de investiții Mayhoola, din Quatar, pășește pe urmele multor altor branduri care au renunțat deja la blănurile naturale în ultimii ani, printre care Prada, Versace, Gucci și Armani, în contextul unei sensibilități crescute a clienților față de drepturile animalelor și față de problemele de mediu, scrie Agerpres.
Ultima colecție Valentino care va include blănuri naturale va fi cea pentru sezonul toamnă-iarnă 2021-2022, a precizat compania italiană.
Directorul executiv al casei Valentino, Jacopo Venturini, care s-a alăturat grupului italian anul trecut, când industria bunurilor de lux a fost grav afectată de pandemia de COVID-19, a decis totodată să nu mai realizeze colecții pentru brandul mai nou al companiei, REDValentino.
''Concentrarea pe un brand unic va sprijini mai bine o creștere mai organică a casei de modă'', a precizat într-un comunicat Jacopo Venturini, care a lucrat în trecut pentru brandul Gucci.