EXCLUSIV eMAG lansează IFN "HeyBlu"

EXCLUSIV eMAG lansează IFN "HeyBlu"
scris 1 feb 2023

Dante International, administratorul eMAG, cel mai mare retailer online local, lansează un IFN (instituție financiară nebancară) pentru a finanța achizițiile online ale clienților. În proiect, denumit HeyBlu, a fost atras și liderul pieței de plăți online din România, PayU, divizia fintech și de plăți online a Prosus, grup global din domeniul online și unul dintre cei mai mari investitori în tehnologie din lume.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Prosus, companie controlată de grupul sud-african de e-comerț și media Naspers, este acționarul majoritar al eMAG și OLX.

Urmărește-ne și pe Google News

"HeyBlu este rezultatul unui parteneriat dintre eMAG și PayU, sub controlul Prosus, creat cu scopul de a susține și dezvolta servicii de finanțare flexibile și transparente pentru clienții noștri, astfel încât să îi ajutăm să se bucure de avantajele shoppingului online și să își planifice cât mai bine bugetul familiei. Mai multe informații în legatură cu acest parteneriat vom putea anunța în momentul în care planurile noastre vor fi definitivate", au declarat reprezentanții eMAG pentru Profit.ro.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

HeyBlu IFN are la acest moment un capital social de 6,95 milioane de lei.

Cum se facturează consumul de energie începând cu 1 ianuarie 2023 CITEȘTE ȘI Cum se facturează consumul de energie începând cu 1 ianuarie 2023

La nivelul anului 2021, Dante Internatio­nal a ajuns la un business total de 7,35 miliarde de lei, cu 9,3% mai mult față de 2020.

De la un profit net de 107,3 milione de lei în 2020, compania a închis 2021 pe minus, care a atins 181,87 milioane de lei.

Dante International este controlată de MIH B2C Holdings BV (Olanda) - 79,57% și Iulian Stanciu - 20,43%, potrivit termene.ro. MIH B2C este parte a grupului Naspers din Africa de Sud, unul dintre cei mai puternici jucători din industria globală de comerț electronic.

În 2021, conform ultimelor date, cumpărăturile online în România au atins 6,2 miliarde de euro, cu aproape 10% mai mult decât în 2020, când valoarea comerțului online a fost estimată la 5,2 miliarde de euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
emag
dante international
heyblu
ifn
finantare