eMAG capitalizează platforma de livrări la domiciliu

eMAG capitalizează platforma de livrări la domiciliu
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 10 iun 2022

eMag Retail, companie de livrări de produse alimentare la domiciliu, anunțată în premieră de Profit.ro și lansată în octombrie 2021, a fost capitalizată cu 20 de milioane de lei, la 75 de milioane de lei, banii fiind aduși de unicul asociat al companiei, Dante International, administratorul celui mai mare retailer local online, eMAG.

Anunțată în premieră de Profit.ro, platforma eMag Retail livrează circa 18.000 de produse alimentare și bunuri FMCG de la parteneri și producători locali.

Urmărește-ne și pe Google News

În vara anului 2021, Mega Image s-a retras de pe eMAG. Și Altex s-a retras de pe eMAG, în 2019, iar ulterior a confirmat informațiile Profit.ro conform cărora își pregătește propriul marketplace.

S&T Romania, un nou contract semnificativ cu statul. Procesul de adopție va avea un nou sistem IT CITEȘTE ȘI S&T Romania, un nou contract semnificativ cu statul. Procesul de adopție va avea un nou sistem IT

În 2021, conform ultimelor date, cumpărăturile online în România au atins 6,2 miliarde de euro, cu aproape 10% mai mult decât în 2020, când valoarea comerțului online a fost estimată la 5,2 miliarde de euro.

La nivelul anului 2021, conform celor mai recente date disponibile, Dante Internatio­nal a ajuns la un business total de 7,35 miliarde de lei, cu 9,3% mai mult față de 2020. De la un profit net de 107,3 milione de lei în 2020, compania a închis anul trecut pe minus, care a atins 181,87 milioane de lei.

Compania este controlată de MIH B2C Holdings BV (Olanda) - 79,57% și Iulian Stanciu - 20,43%, potrivit termene.ro.

viewscnt
Afla mai multe despre
emag retail
capital
majorare