Amigo susține puternic creșterea de 27% a vânzărilor Strauss Coffee la nouă luni

Amigo susține puternic creșterea de 27% a vânzărilor Strauss Coffee la nouă luni
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 24 nov 2015

Achiziția cafelei solubile Amigo se dovedește a fi un success pentru Strauss Coffee, producătorul cafelei Doncafe, aceasta contribuind semnificativ la creșterea cu 27,3% a vânzărilor pe piața românească, în lei, în primele nouă luni, la 191,5 milioane lei (43 milioane euro), reiese dintr-un raport al companiei.

Și în trimestrul al treilea, vânzările au crescut cu 28%, la 70,3 milioane lei (15,8 milioane euro).

Urmărește-ne și pe Google News

”Creșterea vânzărilor reflectă, printre altele, vânzările brandului Amigo, a cărui achiziție s-a finalizat în septembrie 2014. Excluzând Amigo, vînzările companiei în lei au crescut cu 9,5% în primele nouă luni și cu 5,5% în trimestrul al treilea, comparativ cu perioada similar a anului trecut”, se arată într-un raport al Strauss.

De asemenea, creșterea vânzărilor în moneda locală reflectă și creșterea volumelor vândute și a prețurilor produselor, ca urmare a scumpirii cafelei verzi și a întăririii dolarului (monedă în care este achiziționată cafeaua verde).

În șekeli, vânzările Strauss Coffee România au crescut cu 16,5% în primele nouă luni, la 196 milioane șekeli, și cu 17% în trimestrul trei, la 72 milioane șekeli.

În septembrie 2014, Strauss Coffee a finalizat tranzacția prin care a preluat brandul de cafea solubilă Amigo, comercializat în principal în România, de la Cia Iguacu De Café Soluvel, pentru 20 milioane dolari.

Compania arată că tranzacția a consolidat poziția Strauss pe piața cafelei solubile din România, devenind astfel cel mai mare jucător de pe acest segment. Principalii competitori sunt Nestle, cu brandul Nescafe, și Mondelez, cu brandul Jacobs.

Grupul israelian Strauss Coffee este prezent în România din 1994 și deține o unitate de producție în București.

Prezentă în 20 de țări, Strauss Coffee are 14 fabrici și vânzări anuale de peste 1 miliard de dolari și produce și vinde cafea prajită și măcinată, boabe și cafea instant, dar și cappuccino, espresso, ceaiuri și ciocolata caldă.

viewscnt
Afla mai multe despre
amigo
doncafe
vanzari