Andrei Pitiș, fondator al Vector Watch, business vândut americanilor de la Fitbit cu 15 milioane de dolari, și-a încheiat mandatul în companie, unde ocupa până astăzi poziția de vicepreședinte, urmând să se dedice integral proiectului "100 milionari în tech", anunțat de Profit.ro în toamna anului trecut.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
După ce a vândut Vector Watch către Fitbit, Pitiș rămăsese, până la acest moment, în poziția de vicepreședinte, respectiv VP Product and Head of European Development Centers.
Pitiș a transmis însă pentru Profit.ro că pleacă acum și din acest post. El se va dedica proiectului "100 milionari în tech".
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“Proiectul, care urmărește să creeze 100 milionari în euro în următorii 5-10 ani, l-am anunțat la finele anului 2018 și am primit foarte multe propuneri de business-uri. Ca persoană fizică, a fi acționar în mai multe firme este un lucru complicat. Am decis să înființez o firmă (Simple Capital - n.r.) prin intermediul căreia să fac viitoarele investiții, e mai facil așa”, a explicat pentru Profit.ro Andrei Pitiș în octombrie 2019.
El a cooptat-o în proiect și pe Valerica Dragomir, fost director executiv al ANIS (Asociația Patronală a Industriei de Software și Servicii) în perioada 2005 - 2019.
CITEȘTE ȘI Watford Insurance, cel mai nou jucător pe piața RCA din România, oprește subscrierile RCA de pe piața localăÎnființată în 2007, Fitbit este unul dintre cei mai importanți jucători internaționali pe piața de profil.
Compania a intrat în România în 2017, o dată cu preluarea drepturilor intelectuale ale producătorului local de ceasuri inteligente Vector Watch, pentru care a plătit 15 milioane de dolari.
Americanii au adus, ulterior, peste 12 milioane de lei la capitalul social al subsidiarei din România, care a crescut la 14,2 milioane de lei.
Compania are în centrul din România aproximativ 300 de angajați.
La acest moment, gigantul Google este interesat să preia Fitbit, tranzacția fiind însă în analiza autorităților antitrust, cu suspiciunea că ar putea limita competiția pe piețele online de publicitate și sănătate.