Orange România, liderul pieței locale de telefonie mobilă, a realizat în primul trimestru al acestui an o cifră de afaceri de 265 milioane de euro, în scădere cu 2% față de aceeași perioadă a anului trecut, în principal pe fondul modificării tarifelor de interconectare pentru apelurile de voce mobilă (Mobile Termination Rates) și al scăderii ușoare a vânzărilor de echipamente comparativ cu primul trimestru din 2018.
La 31 martie, portofoliul companiei număra 10,693 milioane de clienți, în creștere cu 2,3% comparativ cu finalul T1 2018.
Serviciile fixe au continuat evoluția pozitivă din trimestrele anterioare. Astfel, la finalul lunii martie, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra peste 519.000 clienți, în creștere cu 24% față de T1 2018, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 303.600 de clienți, în creștere cu 44.6% față de aceeași perioadă din 2018.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Rețeaua 4G a fost extinsă și acoperea 96,9% din populația țării și 100% din cea urbană, la finele perioadei analizate.
Apetitul clienților pentru date mobile a generat o creștere de aproximativ 50% a consumului în T1 2019 comparativ cu T1 2018.
La începutul lunii martie, Orange Money a introdus cardurile de debit Visa contactless, fizice și virtuale, plata cu telefonul prin tehnologia NFC și plata cu ceasul inteligent Fitbit sau Garmin compatibil NFC prin înrolarea cardului în aplicațiile Orange Pay, Fitbit Pay sau Garmin Pay.
Ca urmare a dezvoltărilor aduse serviciului Orange Money, numărul de utilizatori a înregistrat o creștere de 44% în T1 2019 comparativ cu T1 2018, ajungând la peste 135.000 de clienți la 31 martie 2019.