Gigantul american va modifica algoritmul pe baza cărora sunt afișate și ordonate știrile în cadrul motorului de căutare, astfel încât materialele originale și ample să fie plasate cât mai sus.
Google a anunțat că va aduce, din nou, modificări importante algoritmului pe baza căruia apar știrile în motorul său de căutare, promițând să avantajeze site-urile care publică primele știrile sau reportajele pe un anumit subiect.
Ca în multe alte domenii, Google va folosi inteligența artificială pentru a face acest lucru. Însă, cum inteligența artificială nu este deocamdată suficient de inteligentă pentru a analiza și înțelege singură conținutul unei știri, aceasta va fi ajutată pas cu pas de oameni.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Peste 10.000 de editori ai companiei vor citi și evalua conținutul site-urilor de știri, transmițând AI-ului feddback-ul necesar pentru ca acesta să învețe și să opereze din ce în ce mai autonom.
Google spune că va lua în calcul o serie întreagă de elemente pe baza cărora va ranka știrile. Printre acestea se numără reputația publicației și informațiile care nu se regăsesc în alte materiale pe același subiect.
Articolele originale și ample ar urma să aibă parte de un tratament special și să se bucure de o poziție cât mai sus în cadrul paginilor de rezultate din Google Search.
Acestea vor fi evidențiate grafic pentru a ieși în evidență față de alte știri și, foarte important, vor fi păstrate mai mult timp într-o poziție proeminentă, ceea ce va aduce și mai mult trafic pentru publisher.
Google recunoaște că nu există o definiție universal valabilă pentru conținutul original și că principiile și algoritmul de rankare al știrilor va suferi cu siguranță numeroase modificări pe viitor.