Salad Box, lanț românesc de restaurante specializat în vânzarea de salate, va intra pe puternica piață a Rusiei, la Moscova, dar își va schimba și tipologia de spații, prin micșorarea dimensiunii acestora, și se va concentra pe noi canale de desfacere, precum cele din zona supermarket-urilor și a benzinăriilor, a anunțat la Profit TV Radu Lupaș, co-fondator al lanțului.
"Avem încă două țări în care vom deschide în această perioadă. În primul și în primul rând aștept cu nerăbdare locația din Rusia, o să deschidem la Moscova o locație într-o zonă foarte bună, de clădiri de birouri și cu zeci de mii de angajați. Dar 2020 ne va orienta și pe noi în a schimba tipologia de locații, în a micșora dimensiunea locațiilor, în a găsi noi fluxuri tehnologice cu care să putem opera locații mai mici și mai dese. Nu ne vom mai concentra pe expansiuni în țări noi, ci vom căuta cu precădere să consolidăm piețele existente, de a ajunge la un număr critic de X locații, de 4-5 locații deschise pe fiecare piață", a spus Lupaș la Profit TV, în emisiunea Profit LIVE, transmisă începând cu ora 17.30 și în care mediul de business vorbește despre situația actuală.
În această perioadă a fost asigurată o pregătire integral online a angajaților.
Salad Box mai operează în 15 țări, precum în Ungaria, Marea Britanie, Franța, SUA, Italia.
CITEȘTE ȘI Profit LIVE TV - Să ajutăm business-ul. Fondatorul Coftale Coffee Shop: Jucătorii din HORECA speră că autoritățile nu vor abuza de lacunele din legislație. Avem nevoie de o lege clară pentru datoriiEl anticipează că meniul se va schimba, inclusiv paleta de furnizori, deoarece nu va mai putea fi asigurat același nivel al vânzărilor în 2020-2021.
"Recomandarea mea este să nu ne concentrăm foarte-foarte mult la produsul în sine, ci la locul unde desfacem produsul. Este clar că lumea va avea o anume reticență în a vizita zona de food, de mall-uri, chiar dacă vor fi redeschise, astfel că trebuie să facem tot efortul, să folosim toate resursele disponibile pe piață, să reușim să ajungem noi la consumator mai mult decât oricând. Trebuie să ne uităm foarte atent la fluxul consumatorului și la canalele către care el se deplasează - sigur va merge la supermarket și trebuie să punem și noi un sistem de desfacere în acel traseu, sigur va merge la benzinărie...trebuie să fim atenți la noi canale de desfacere, la noi oportunități. Lucrurile se schimbă", explică Lupaș.
Potrivit acestuia, în pandemie a fost o perioadă în care era mai ieftin să ții deschisă afacerea decât să o închizi, chiar dacă vânzările nu erau bune, remarcând însă și faptul că în statele vestice predomină comerțul cu puncte stradale, cele din mall-uri fiind mai curând specifice statelor din Europa de Sud-Est.
CITEȘTE ȘI Profit LIVE TV - Să ajutăm business-ul. Kaufland își păstrează bugetul și volumul investițiilor pentru România. Apel către clienți privind termometrizareaAfacerea a fost fondată de Radu Lupaș, Dan Isai, Cristian Vlad Lupaș și Dan Lar, în Cluj în 2012. Cristian Lupaș a decedat în toamna anului 2016, în urma unui salt din avion.
Dan Isai deține și rețeaua de restaurante Pep&Pepper.