Proiectul Pensiunea Pastel Chalet, amplasată în Parcul Natural Ciucaș, a fost construit de către Bogdan și Enisa Burtan, doi foști corporatiști, care și-au făcut debutul în antreprenoriat în urmă cu mai bine de un deceniu.
„Eu și soțul meu am căutat tot timpul, în vacanțele noastre, un loc liniștit, în care să ne încărcăm bateriile. Iar la puțin timp i-am cunoscut pe cei care construiau deja proiectul nostru, construiseră cam 15% și am decis să-l cumpărăm. Ne-am așezat casa la poalele Munților Ciucaș, aproape de comuna Vama Buzăului”, spune, la emisiunea (Re)Descoperă România de la PROFIT NEWS TV, Enisa Burtan, general manager Pastel Chalet.
Pensiunea se adresează în principal familiilor cu copii, dar și segmentului corporate.
„Sunt oameni care în viața de zi cu zi au un ritm intens, agitat, sunt foarte mulți din București, din orașe în care merg la serviciu, aleargă în trafic. Deci, în general, avem familii cu copii și echipe din cadrul corporațiilor, care vin să petreacă timp împreună, un moment de conectare, de liniște, de pace, care vor să se conecteze cu natura, cu membrii familiei, cu colegii de la muncă”, mai spune aceasta.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Pastel Chalet are o capacitate de 15 camere, un restaurant și oferă turiștilor diverse activități de petrecerea a timpului liber.
„Pe zona de corporate avem atât echipe micuțe care vin poate pentru o ședință, brainstorming, ceva mai puțin formal, cât și echipe de top management atât de la nivel național, cât și de la nivel internațional.
Pe zona de familii cu copii, la început au venit familii cu copii cam peste 3 ani, iar în ultima vreme am simțit foarte mult nevoia familiilor cu copii cu vârste foarte mici, de 0-3 ani. Am simțit că e cerere foarte mare și din partea acestui segment de familii”, precizează Enisa Burtan.
„Când am început nu am avut neapărat o direcție. Niciunul dintre noi nu am avut experiență în turism. Proiectul acesta a pornit pur și simplu dintr-o viziune, dintr-o dorință de a oferi o experiență oamenilor ca noi, care munceau mult și aveau nevoie de liniște. Ne doream să vină oricine la noi. Nu ne-am adresat unui anumit segment de clienți. Însă, în 2 luni segmentul de familii cu copii a fost cel cu care am rezonat cel mai mult”, completează aceasta.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV (Re)Descoperă România - Președintele O.M.D. Mamaia-Constanța, despre târgul de la Londra: Obiectivul principal a fost să convingem marii tour operatori internaționali să pună din nou Mamaia în cataloageAstfel, continuă ea, au creat conceptul de tabără pentru familii, iar din acel moment publicul țintă a fost acesta.
„Și am tot creat experiențe pentru familii. Aici am investit atât în partea de formare, educație și am încercat să oferim servicii din ce în ce mai valoroase pentru familiile cu copii. Am început mai întâi cu ateliere de creație, de dezvoltare personale, modelaj lut, pictură și le-am îmbogățit treptat.
Avem o paletă extrem de bogată acum. Viitorul în această direcție îl vedem, adică să oferim mai multe momente de conectare părinte-copil, tot felul de jocuri. În direcția asta vom continua să ne extindem. Tot în zona aceasta de conectare am evoluat și pe segmentul de corporate”, afirmă Enisa Burtan.
„Cea mai mare provocare a mea este mindset-ul meu și credințele mele limitative. Cel mai mult trebuie să lucrez la mine. Se zice că nivelul unui business nu poate să depășească nivelul managerului său”, mai spune aceasta.