Succesul jocului Pokemon Go este estimat la 75 de milioane de instalări pe dispozitivele mobile.
La mai puțin de 3 săptămâni de la lansare, industria și companiile de analiză încă încearcă să evalueze magnitudinea succesului celor de la Niantic. Ascensiunea rapidă, cum nicio altă aplicație de mobile nu a mai avut până acum, fac din Pokemon Go un caz de studiu, iar primul pas în acest sens este să știm exact cât de popular este.
Firma de analiză Sensor Tower estimează că Pokemon Go a depășit în acest moment 75 de milioane de instalări la nivel global. Ca și cum această cifră nu ar fi suficient de impresionantă, contrar celor care susțineau că jocul și-a atins maximul potențialului, în weekend-ul precedent a fost atinsă cifra de 50 de milioane de download-uri pe device-urile cu Android.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Pokemon Go a avut nevoie de doar 19 zile pentru a ajunge la 50 de milioane de descărcări din magazinul de aplicații al celor de la Google, depășind cu mult vechile recorduri. Color Switch a avut nevoie de 77 de zile pentru a atinge acest prag, Slither.io 81, iar Candy Crash Jelly Shaga a ajung la 50 de milioane de download-uri în 112 zile.
În general, jocurile au parte de o ascensiune mai accentuată decât restul aplicațiilor. Spre comparație, aplicația de dating Tinder a avut nevoie de aproape 4 ani pentru a ajunge la 100 de milioane de instalări.
Cei de la Sensor Tower sunt încrezători că Pokemon Go va atinge 100 de milioane de instalări în mai puțin de două luni din momentul lansării. Ceea ce este foarte plauzibil dacă ținem cont că trei sferturi din target este deja atins și, mai ales, că din cele 100 de piețe în care activează magazinele de aplicații ale Apple și Google, Pokemon Go este disponibil în acest moment doar în 32.