Apple va oferi dezvoltatorilor de aplicații, în sfârșit, posibilitatea de a răspunde și a comunica cu utilizatorii care scriu review-uri în App Store.
În mod bizar, până acum Apple nu a inclus o funcție prin care dezvoltatorul unei aplicații să poată răspunde review-urilor lăsate de utilizatori în App Store. Aceștia puteau critica sau pune întrebări, fără ca developer-ul să aibă cum să răspundă.
Acest lucru se va schimba, în sfârșit, Apple urmând să lanseze o funcție prin care creatorii de aplicații că poată răspunde rapid și la obiect comentariilor lăsate de utilizatori. Play Store, magazinul de aplicații pentru Android, oferă acestă opțiune încă din mai 2013.
CITEȘTE ȘI Cum va încerca Samsung să evite pe viitor explozia telefoanelor saleÎn acest fel, dezvoltatorii de aplicații pot comunica direct cu utilizatorii, prin App Store, fără a fi nevoiți să mențină un serviciu de suport dedicat sau să facă acest lucru prin mail.
O altă modificare pe care o pregătesc cei de la Apple, este posibilitatea acordării de rating-uri direct din aplicație. Până acum, utilizatorii puteau să acorde între una și cinci stele pentru a-și exprima opinia în legătură cu o anumită aplicație, doar în App Store.
Aceste modificări vor fi implementate odată cu iOS 10.3, update ce urmează a fi lansat în lunile următoare.