Toți utilizatorii YouTube vor avea acces la jocurile platformei de sub egida Playables, după ce, anterior, doar abonații Premium le puteau juca.
Anul trecut, Google a început să experimenteze cu jocuri pentru YouTube, care, din noiembrie până acum, au fost oferite ca o motivație suplimentară pentru abonați.
Acum, compania americană deschide accesul la aceste jocuri pentru toți utilizatorii platformei, semn că a ales să le monetizeze cu reclame.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Secțiunea Playables, care conține jocurile, va fi vizibilă atât în aplicația mobilă YouTube, cât și pe homepage-ul site-ului YouTube.
Aici vor fi disponibile jocuri pentru gamerii de ocazie, precum Angry Birds Showdown, Words of Wonders, Cut the Rope, Tomb of the Mask și Trivia Crack.
În total, YouTube spune că găzduiește peste 75 de mini-jocuri.
Compania speră ca noua secțiune să contribuie atât la creșterea nivelului de implicare al utilizatorilor, cât și, evident, la sporirea veniturilor din reclame.