După succesul înregistrat cu Black Mirror: Bandersnatch, Netflix crede că există o oportunitate în conținutul interactiv și va crea mai multe filme de acest gen.
Vicepreședintele Netflix, Todd Yellin, confirmă ceea ce părea destul de clar după succesul lui Black Mirror: Bandersnatch - compania americană de streaming va crea noi filme interactive în viitorul apropiat.
“Black Mirror: Bandersnatch este un mare hit în toată lumea și am realizat că trebuie să facem mai mult conținut cu scenarii interactive. Așa că așteptați-vă să vedeți mai multe filme interactive în următorii ani”, a spus Yellin.
Black Mirror este un serial distopic, iar filmul Bandersnatch a avut clar o atmosferă încordată. Vicepreședintele companiei spune însă că viitoarele filme interactive nu trebuie neapărat să meargă pe același tipar.
CITEȘTE ȘI Apple organizează un eveniment de presă, când ar putea fi anunțat serviciul de streaming videoYellin spune că povestea interactivă ar putea fi folosită și pentru comedii sau filme romantice în care spectatorii să aleagă cu ce fată să se întâlnească eroul principal, spre exemplu.
Conținutul interactiv, prin opțiunile exprimate de spectatori, pot ajuta Netflix să-și cunoască mai bine audiența. În fapt, Netflix a fost chiar acuzată că a înregistrat alegerile făcute de cei care au văzut Black Mirror: Bandersnatch fără a-i anunța de acest lucru.
Netflix plănuiește să extindă și numărul limbilor pentru care creează subtitrări. Spre exemplu, Umbrella Academy va fi dublat până anul viitor în 30 de limbi.