Serviciul american de streaming Netflix ar urmează să testeze unul sau mai multe abonamente mai ieftine, pe anumite piețe.
CEO-ul Netflix, Reed Hastings, a declarat într-un interviu acordat celor de la Bloomberg că Netflix va testa pe anumite piețe planuri tarifare mai mici, fără a intra în detalii legate de piețele sau de prețurile propriu-zise.
O variantă ar fi ca, în loc să ieftinească abonamentele actuale, Netflix să lanseze abonamente noi, cu prețuri mai mici, dar și cu mai puțin conținut inclus.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
De exemplu, ar putea exista un abonament mai ieftin care să ofere acces doar la seriale sau, alternativ, doar la filme. La fel, dar mai puțin probabil, limitarea s-ar putea face în procente de conținut disponibil la abonamentele mai ieftine.
Abonamentele mai ieftine ar putea fi disponibile doar în anumite țări, acolo unde Netflix nu a reușit să atragă deocamdată foarte mulți abonați, însă există potențial în acest sens.
Hastings a vorbit și despre faptul că Netflix ar putea să ajungă la 100 de milioane de abonați noi în India, lăsând să se înțeleagă că India una din țintele companiei cu planurile tarifare mai mici.
Mai mult ca sigur că oficialii Netflix se gândesc și la concurența care va fi din ce în ce mai acerbă. Disney își va lansa propriul serviciu de streaming la finalul anului viitor, acesta putând să coste 6 sau 7 dolari pe lună.
Netflix a testat în vara acestui an și posibilitatea scumpirii abonamentelor în Europa însă, până acum, nu întreprins nicio modificare în această direcție.
Netflix are trei planuri tarifare în prezent, de 8, 10, respectiv 12 euro.