În ciuda criticilor legate de așa-zisă taxă de sharing și, uneori, de calitatea conținutului original, Netflix continuă să-și crească atât număr de abonați, cât și veniturile.
În ultimul trimestru fiscal al anului trecut, Netflix a câștigat 8,83 de miliarde de dolari, cu 12,5% mai mult decât în urmă cu un an și peste estimările de 8,71 de miliarde de dolari.
Venitul net al companiei a făcut un progres masiv, de la 55,3 milioane de dolari în urmă cu un an, la 937,8 milioane de dolari în ultimul trimestru. În aceeași perioadă, venitul net per acțiune a crescut de la 12 cenți la 2,11 dolari.
CITEȘTE ȘI Netflix renunță la abonamentul BasicVeniturile și profiturile Netflix au crescut simultan cu numărul de abonați. Au fost adăugați 13,1 milioane de noi abonați, în creștere cu 12,8%.
Acum, Netflix are 260,3 milioane de abonați, peste așteptările analiștilor, care estimau 256 de milioane de abonați.
Recent, Netflix a anunțat că va renunța definitiv la abonamentul Basic în țările în care este disponibilă versiunea cu reclame, utilizatorii fiind forțați să aleagă între varianta cu reclame și un abonament Premium mai scump.