După Netflix și Disney+, în mod previzibil, și Max își anunță planurile de interzicere a partajării parolelor pentru a-și crește veniturile.
În timpul anunțării rezultatelor financiare din ultimul trimestru, oficialii companiei au spus că vor începe campania împotriva partajării parolelor în lunile care urmează.
Campania va începe „ușor”, cu mesaje prin care compania va încerca să obișnuiască utilizatorii cu ideea de a plăti în plus sau a avea fiecare propriul cont.
CITEȘTE ȘI Netflix renunță la producțiile interactiveDirectorul financiar Gunnar Wiedenfels spune că nivelul măsurilor împotriva partajării parolelor va continua să crească atât în 2025, cât și în 2026.
Fără să ofere alte detalii, cei de la Warner Bros. Discovery spun că celor care nu au propriul cont li se va cere să plătească ceva în plus - ceea ce nu sună diferit de tactica aplicată deja cu succes de Netflix.
Dincolo de măsurile împotriva partajării parolelor, oficialii companiei nu exclud nici alte scumpiri ale abonamentelor. Wiedenfels spune că, datorită naturii premium a serviciului, există încă marjă suficientă pentru alte scumpiri.
În ultimul trimestru, Max a dobândit 7,2 milioane de abonați noi, ajungând acum la un total de 110,5 milioane de abonați la nivel global.