Spotify va folosi formatul Stories pentru a permite artiștilor să se adreseze direct utilizatorilor platformei de streaming.
Creat prima oară de Snapchat, formatul Stories a fost copiat mai întâi de Facebook în toate aplicațiile sale importante. După ce a ajuns inclusiv pe YouTube și Netflix, acesta este testat acum și de Spotify.
Așa-zisele povești pot fi folosite de artiști pentru posta conținut propriu în cadrul Spotify, conținut care poate lua forma unor scurte informații însoțite de imagini.
Spotify a confirmat testarea acestui format după ce unii utilizatori l-au descoperit în cadrul aplicației. Compania suedeză nu a comentat cu privire la o eventuală lansare oficială, spunând doar că testează frecvent idei noi.
CITEȘTE ȘI Google este departe de Spotify și Apple în ceea ce privește numărul de abonațiÎn cazul Spotify, formatul Stories este integrat direct în ecranul de radare al melodiilor. Un chenar cu o imagine și un text postate din partea artiștilor apărând imediat sub zona în care sunt afișate informațiile despre melodie și butoanele de redare.
În prezent, pe durata testului, conținutul pe care îl pot vedea utilizatorii în cazul unui număr restrâns de melodii nu vine din partea artiștilor, ci este creat de angajații companiei.
Dacă va convinge muzicienii să folosească această facilitate, Spotify va avea de partea sa o nouă formă de conținut original prin care să se diferențieze de produsele concurente, precum Apple Music și YouTube Music.
Spotify are 217 milioane de utilizatori, dintre care 100 de milioane plătesc pentru versiunea premium. În luna februarie, Spotify a intrat în India, unde a atras deja peste 2 milioane de utilizatori.