Cel mai scump autoturism vândut de BMW Group pe piața locală, în primul trimestru al acestui an, a fost un model Seria 7 cu tracțiune integrală, care a costat 145.000 de euro, fără TVA, acesta fiind cel mai bun început de an din istoria mărcii în România, potrivit datelor furnizate News.ro de companie.
Modelul Seria 7, 750iL xDrive vândut are motor V8 turbo, 450 de cai și o accelerație de la 0 la 100 km/h în 4,5 secunde la o greutate de 1,9 tone. ”Mașina are faruri cu laser, opțiune care costă 3.000 euro și un sistem audio performant de aproape 6.000 de euro. De asemenea, este dotată cu pachetul complet de scaune confortabile în spate, cu funcție de masaj, și ecrane multimedia, care costă 10.000 euro, dar și cunoscutul pachet de control al gesturilor, prin care șoferul controlează computerul de bord doar prin gesturi”, a declarat pentru News.ro un reprezentant al companiei.
Vânzările mărcii BMW pe piața locală au crescut, în perioada menționată cu 64%, până la 578 de unități, potrivit datelor publicate joi de BMW Group România.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Luna martie a fost cea mai bună din istoria mărcii, cu 297 de unități livrate către clienți, mai mult de jumătate din volumul vânzărilor din primul trimestru.
”Cel mai de succes model al mărcii rămâne BMW X5, cu o creștere pe primele trei luni de 100% la 120 unități. O premieră este BMW Seria 3 sedan, care a urcat pe locul trei în preferințele clienților cu 70 de livrări în aceeași perioadă și un avans de 70,7%, iar a treia cea mai vândută mașină este BMW X3, cu 78 de unități livrate, ceea ce înseamnă un avans de 105,3%”, se arată în comunicatul citat.
Lansarea noului BMW Seria 7, nava amiral a mărcii, a generat o creștere de 3,5 ori a vânzărilor pe primele trei luni comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, până la 21 livrări.
Oficialii companiei susțin că modelele plug-in hybrid sunt tot mai căutate. ”Cu un nivel de preț aproape de versiunea de benzină, la o putere similară și mai ieftine ca un model diesel, se dovedesc o propunere foarte atractivă. Până acum, au fost livrate 4 modele BMW X5 40e, dar cifrele vor crește, având în vedere că și gama de modele se va extinde cu Seria 3 330e, Seria 2 Active Tourer 220xe și Seria 7 740e”, potrivit acelorași date.
BMW Motorrad, divizia de motociclete, a înregistrat, de asemenea, un record pentru prezența mărcii în România, cu 38 de livrări în martie și 72 de unități pe primul trimestru, avansul înregistrat comparativ cu primele trei luni din 2015 fiind de de 50%. În topul opțiunilor clienților rămân BMW R 1200 GS și GS Adventure, cu 27 unități comercializate, și BMW R 1200 RT cu 16 unități.